הפועל ת"א תרד ליגה? "יוסי אבוקסיס לא הבין לאיזו קבוצה חלשה הוא מגיע"

play
דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב | קובי אליהו
צפו: זובאס והקורה הצילו את הפועל ת"א מהפסד מביך להפועל פ"ת 01:47

האדומים בעטו פעמיים למסגרת בארבעה משחקים ונחלצו מהפסד מול האחרונה בטבלה הפועל פ"ת: "זה היה נראה משחק בין שתי הקבוצות שאמורות לרדת ליגה". וגם: הקאמבק של מיכה ועונשי הפחתת הנקודות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

פרשן ספורט1 גילי ורמוט עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס בין השאר לעונשי הפחתת הנקודות, למצב הקשה של הפועל תל אביב ולפספוס הגדול של בית"ר ירושלים.

על עונשי הפחתת הנקודות אמר ורמוט: "שינו (זוארץ) רצה ללכת נגד הפגיעה בקהל. מצד שני זה באמת לא הגיוני שהאלופה או היורדת חלילה יוכרעו בבית הדין. אני תמיד טענתי, וגם ההיסטוריה מראה את זה, כל העונשים הקולקטיביים לא עוזרים והם לא מעניינים את המתפרעים. רק ענישה אינדיבידואלית ואכיפה. לתפוס את מי שזורק ולשים אותו מאחורי סורג ובריח – זה הפתרון. בשביל שזה יקרה כנראה צריך התערבות של שר הספורט, שר לביטחון לאומי וגורמים מלמעלה".

האזינו לדברים

על הפועל תל אביב: "יש העונה מגמה קצת שונה ממה שאנחנו רגילים – אין את אפקט המאמן החדש. לא יוסי אבוקסיס, לא ברק יצחקי, לא רן קוז'וך בהתחלה ולא בני לם. היחיד שתפס את זה הוא גיא צרפתי בארבעה משחקים ראשונים ואז זה התיישר. אז באמת לא תמיד מומלץ להחליף מאמן.

"אני לא חושב שאבוקסיס הבין לאיזו קבוצה חלשה הוא מגיע. הוא בברוך רציני. הם בעטו פעמיים למסגרת בארבעה משחקים. מדאיג מאוד. זה היה נראה משחק בין שתי הקבוצות הכי חלשות בליגה, שתי הקבוצות שאמורות לרדת. כשהעברת ערוץ למשחק בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים, ראית רמה אחרת וכדורגל ברמה יותר גבוהה. בבית"ר יש מקום לאופטימיות. בהפועל תל אביב, המצב מדאיג מאוד מאוד. הפועל פתח תקוה הייתה טובה יותר ופספסה ניצחון".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב | קובי אליהו

ורמוט המשיך: "אם יוסי הוא המאמן השלישי כבר העונה שלא כל כך מביא את התוצאות, אז כנראה שיש בעיה במי שבנה את הסגל. אם נתייחס לקישר, חוסה רודריגס אומנם עזב אבל לשים את כל האשמה על העזיבה שלו זה לא רציני. דן איינבינדר כבר בן 35, כל הקישור נופל עליו ותלוי בו וזה קצת יותר מידי. הוא המנהיג והקפטן אבל בסוף הוא רק שחקן אחד. אתה רואה לידו את איהאב גנאים ואת אל ים קנצפולסקי, אני חושב ששם הבעיה המרכזית של הפועל תל אביב, בלב המגרש. בבית"ר יש את יונה, סורו ומיכה בקישור שזה עולם אחר לגמרי".

על ההפסד של בית"ר ירושלים בטרנר אמר ורמוט: "בית"ר תפסה את באר שבע בלי ויטור ופוקו, מעוזי ההגנה של באר שבע, והיה לה באמת צ'אנס שהיא פספסה. מיכה היה במשחק שהזכיר נשכחות. שמחתי לראות אותו חוזר לכושר וחוזר ליהנות. יש לו עוד מה לתרום ואני מאוד אוהב אותו. מנגד, באר שבע במשחק של אופי, משחק של ווינרים והם גירדו את הניצחון, אבל זו התקרה של באר שבע – מקום שלישי".

דור מיכה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי