גם אוהדי פאו כבר מעריצים: "תמסור לזהבי שאנחנו אוהבים אותו"

play
ערן זהבי מכבי תל אביב | רויטרס
צפו בהצגה: צמד לזהבי, מכבי תל אביב פירקה את אולימפיאקוס עם 1:4 גדול 03:42

אבי זהבי חשף סיפור משעשע מאתונה אחרי הצמד של אחיו. ביוון ממשיכים להלל: "אוטוטו בן 37, עם רעב של נער". ייבחר לשחקן המחזור?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

סיפור ה"אהבה" בין ערן זהבי לאולימפיאקוס נמשך, והופך את החלוץ הישראלי לדמות מוכרת עבור חובבי הכדורגל ביוון. הצמד שכבש אמש (חמישי) חלוץ מכבי תל אביב לרשת של האדומים, היה הצמד השלישי שלו מולם בשלושה משחקים. בכלל, זהבי עומד על מאזן פנטסטי של 10 שערים ב-9 משחקים מול קבוצות יווניות.

כעת נראה שהריטואל החוזר שלו במשחקים נגד אולימפיאקוס, מקנה לו מעמד מיוחד גם בקרב אוהדי פנאתינייקוס, היריבה המושבעת. וכך סיפר אבי זהבי, אחיו של החלוץ, שהגיע לצפות במשחק מהיציע. "מגיע לקבלה לעשות צ'ק אאוט, הפקידה רואה את השם בדרכון, מחייגת לבעלים של המלון. 'קח, הוא רוצה אותך'"", סיפר זהבי. "הוא אמר לי, 'תגיד לאח של שאנחנו אוהבים אותו ומברכים אותו על השערים שכבש'. הוא אוהד של פנאתינייקוס".

בתקשורת היוונית מתרשמים מזהבי גם בבוקר שאחרי המשחק. באתר "IN" כתבו: "זהבי יחגוג 37 בחודשים הקרובים, אבל נראה שזו ילדותו השנייה. הוא משחק עם רעב של נער, ועם איכויות מרשימות של חלוץ מרכזי. הוא ידע בדיוק היכן נמצאות נקודות התורפה בהגנה של אולימפיאקוס וכבש את השערים שלו משם. ההמשכיות ביכולת שלו לאורך שנים מרשימה. הוא לא שכח לרגע את אמנות כיבוש השערים".

ערן זהבי מכבי תל אביב
ערן זהבי מכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב כדורגל

זהבי, אגב, הוא אחד מארבעת המועמדים לפרס שחקן המחזור בקונפרנס ליג. שלושת המועמדים הנוספים: ג'ונתן דייויד שכבש צמד עבור ליל, ברונו פטקוביץ' מדינמו זאגרב שגם כן מצא את הרשת פעמיים ויורל אטו מאייאקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי