"אריה, אין כמוך בעולם": מנשה זלקה ריגש את מליניאק בשידור חי

play
רק בריאות. אריה מליניאק | יח"צ - חד פעמי, 103FM
צפו: מדמון כבש בדקה ה-97, חדרה ניצחה את סכנין אחרי הביזיון ביציעים 06:29

קפטן הפועל חדרה לחבר הפאנל ב-103FM: "שמחים שחזרת בריא וחזק, מתים עליך". על הקריאות מצד אוהדי סכנין וביזוי ההמנון: "השאלה שצריכה להישאל - למה מתריס בעיניהם לראות מישהו שהוא לוחם?"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי שאוהדי בני סכנין קיללו אותו וביזו את ההמנון הלאומי בהפסד הדרמטי בנתניה, קפטן הפועל חדרה מנשה זלקה עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר את הזווית שלו.

האזינו לדברים

זלקה התייחס להתנהגות של אוהדי בני סכנין: "זה קשה כשאתה מקבל קריאות כאלה, כי אלה לא קריאות אישיות, זה ברור לנו. הם מתייחסים אליי בתור זה שמייצג את הצבא, הם רואים כדורגלן עם מדים. מה שבאמת הפריע לי זה שהם לא רואים את מנשה זלקה אלא כדורגלן עם מדים. השאלה שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו – למה זה מתריס בעיניהם לראות מישהו שהוא לוחם? אני לא התבטאתי בעבר נגד החברה הערבית, חס ושלום, אלא נגד מי שיוצא נגד חיילי צה"ל.

"אני מבין את הבעייתיות. אני לא מצפה מאף אחד בסכנין לשיר את ההמנון, אלא לעמוד ולכבד. כשהם משחקים באירופה הם משחקים תחת דגל מדינת ישראל. לא לשיר, לעמוד ולכבד – הם חייבים לעשות את זה. בהינתן ושרים את ההמנון – כולם צריכים לכבד אותו. למה ההמנון מתריס בעיניהם? ההמנון התנגנן כאות הזדהות עם האסון. זה לא סתם ככה אלא אחרי אירוע קשה".

דיא לבאבידי מחבק את מנשה זלקה קפטן הפועל חדרה עם דגל ישראל | שלומי גבאי

על כך שהתעטף בדגל ישראל: "פרובוקציה? ממש לא. למה דגל ישראל אמור להיות פרובוקטיבי כלפי אזרח, גם אם הוא ערבי? אם הייתי רץ לכיוון הקהל של בני סכנין עם הדגל ומתריס, אז הייתי אומר לך שכן. רצתי לקהל שלי וחגגתי עם דגל ישראל, דגל המדינה שלי, דגל הלאום שלנו. אנחנו נלחמים ואנשים נהרגים בשביל הדגל הזה, אז אני לא חושב שזו התרסה, הדגל הוא הדבר הכי יפה".

רגע לפני שהוא ירד משידור, זלקה פנה לחבר הפאנל אריה מליניאק שנאבק במחלה קשה, וריגש אותו ואת המאזינים: "אריה, התרגשתי לדבר איתך. אני מאחל לך רק בריאות. אנחנו אוהבים אותך, מתים עליך ושמחים שחזרת אלינו בריא וחזק. אנחנו נהנים לשמוע אותך, אין כמוך בעולם".

רק בריאות. אריה מליניאק | יח"צ – חד פעמי, 103FM

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי