ברדה: "אדום מטופש", יוספי: "לא ניסיתי לגרום לפרובוקציה"

play
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי
החמצת העונה, אדומים ושער דרמטי: צפו ב-0:1 של הפועל חיפה על באר שבע 03:07

מאמן הפועל באר שבע על הכרטיס האדום הישיר השלישי שספג באריירו בהפסד 1:0 להפועל חיפה: "לא ראיתי מה היה, אבל אי אפשר להפקיר את החברים. נתנו יותר מדי מתנות". רוני לוי: "נעשה הכל כדי לשמור על המקום ה-3"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה לא הצליחה לנצח את הפועל באר שבע במסגרת ליגת העל מאז מרץ 2012. זה לקח לה 29 משחקים ו-12 שנה, אבל הערב (שני) היא עשתה זאת עם 0:1 שהעלה אותה למקום השלישי בטבלה על חשבון הפועל באר שבע, שכעת מפגרת אחריה בנקודה.

כנראה שלא במקרה הפועל חיפה עצרה את הרצף השלילי העגום בזכות שחקן שהגיע אליה מהפועל באר שבע, תומר יוספי שבקיץ הושאל מבירת הנגב לכרמל עד תום העונה ולא חגג את השער שמשאיר את קבוצתו חזק במאבק על המקום השלישי והכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג, על חשבון קבוצת האם שלו.

המאמן המנצח רוני לוי אמר בסיום: "לזכות השחקנים שלי ייאמר שהיו לנו הרבה מקרים פצועים ומורחקים ואלו שנכנסו במקומם עשו עבודה מצוינת. הם הוכיחו את זה גם היום, מול אחת משלוש הקבוצות הכי חזקות בארץ, קבוצה מאוד טקטית שהיה קשה מאוד לשחק מולה ואני שמח שידענו להתעלות למרות החוסרים. בחצי הראשון הייתה לנו אולי את החמצת השנה, משהו שקשה לראות, כך שמגיע לחבר'ה לשמוח".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה לצד אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע
לוי וברדה. בסיום רק אחד מהם חייך | מאור אלקסלסי

על תומר יוספי ששוב הצטיין: "הוא שחקן נהדר ויש לו פוטנציאל נהדר, הוא יכול להתפתח לרמות הרבה יותר גבוהות. אנחנו לוחצים אותו לקצה כדי שיגיע לרמות גבוהות יותר ואני שמח שיש לנו אותו".

המאבק על המקום השלישי: "עצם זה שאנחנו נאבקים עליו זה משהו מאוד מאוד משמח עבורנו ונעשה את הכל כדי לשמור על המקום הזה. כבר ביום ראשון מחכה לנו מפגש עם מכבי תל אביב ואיבדנו היום את קמארה, אבל תנו לי עוד חצי שעה-שעה כיד ליהנות ואחר כך אחשוב על האתגר הזה".

מנגד, אליניב ברדה שנאלץ להתמודד עם חיסורים רבים והערב קבוצתו נותרה ב-9 שחקנים, לא הסתיר את אכזבתו: "התחלנו טוב, שלטנו והחזקנו קל מדי ונוח מדי. חטא היוהרה גרם לנו ללכת אחורה ולתת להם לייצר מצבים מכלום, חוץ מהתקפה אחת שהייתה מסודרת. נעלמנו אחרי הרבע השעה הזו ובחצי השני שוב השתלטנו על המשחק והגענו לחצאי מצבים, אבל האדום המטופש הזה…אני לא יודע מה היה, אני לא ראיתי ואני לא רוצה סתם להגיד, אבל במשחק כזה אסור לקבל אדום, בטח לא כזה".

אביעד שילוח שופט כדורגל שולף כרטיס אדום מריאנו באריירו הפועל באר שבע
כרטיס אדום ישיר שלישי שלו העונה. באריירו | מאור אלקסלסי

עוד על האדום הישיר השלישי של באריירו אמר: "האדומים האחרים היו על תיקולים, הפעם על עבירה בלי כדור. בכל מקרה אתה לא יכול להפקיר את החברים שלך, זה סתם לתת מתנה ליריבה ואנחנו נתנו לה הרבה מתנות, לא אחת".

לסיכום אמר ברדה על המשך המאבק על אירופה: "לא ייצרנו מספיק מצבים בהרכב הכי התקפי שיש לנו בקונסטצליה הנוכחית, שום מצב או סיכון של השער בחצי הראשון. אני מקווה שיהיו שחקנים שיצליחו להתאושש עד המשחק הבא, אבל נצטרך לראות בהמשך השבוע".

תומר יוספי הפועל חיפה
תומר יוספי הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

מי שעוד התראיין אחרי המשחק היה תומר יוספי: "אני שמח מאוד על הניצחון הזה. ניצחון מאוד חשוב לקהל ולבעלים שלנו. שמח שניצחנו ושאנחנו במקום השלישי".

על התקרית עם באריירו: "לא ניסיתי לגרום לפרובוקציה מסויימת. אני מאחל להם עונה ובה, אבל אני מסתכל על הקבוצה שלי".

על כך שלא חגג מול באר שבע: "לא חושב שאני צריך להוכיח להם משהו, רק לעצמי. שמח שהבקעתי, אבל לא אחגוג. זו קבוצה שגדלתי בה מגיל חמש. מועדון שאני מאוד אוהב. אם אחזור אליה בעונה הבאה? אני עוד לא יודע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי