באריירו צפוי לספוג קנס. אכזבה בבאר שבע מהגישה של שחקני מפתח

play
אביעד שילוח שופט כדורגל לצד מריאנו באריירו הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי
החמצת העונה, אדומים ושער דרמטי: צפו ב-0:1 של הפועל חיפה על באר שבע 03:07

בהפועל באר שבע זועמים על השחקן שלא שלט בעצבים אחרי עימות מילולי עם תומר יוספי והפך לשיאן האדומים של ליגת העל. אכזבה מהשחקנים הבכירים: ספר בירידה, סטויאנוב וחטואל לא סיפקו את הסחורה, שושנאצ'ב לא בא לידי ביטוי. ויטור יחזור מול אשדוד?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

כעס רב בהפועל באר שבע על מריאנו באריירו שהשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים אמש (שני) מול הפועל חיפה, דבר שסייע לקבוצה של רוני לוי לנצח 0:1 במשחק בכרמל.

באריירו, שהיה אמש קפטן הקבוצה, לא שלט בעצביו ופגע ללא כדור בתומר יוספי עימו התעמת מילולית דקות ספורות קודם. הבלם טען בפני הקרובים אליו כי לא הגיע לו אדום וכי יוספי עשה הצגה, אבל בהפועל באר שבע מאוד כועסים עליו והוא גם צפוי לספוג קנס כספי, על כך שהותיר את הקבוצה בחיסרון מספרי.

זה היה האדום השלישי של באריירו והוא השחקן היחיד בליגת העל שסוחב מאזן כל כך מפוקפק. בעקבות הרקורד הזה הוא ייעדר משלושת המשחקים הקרובים. אם בשני המקרים הקודמים ספג באריירו אדומים על עבירות גסות, הפעם מדובר באירוע חמור ובלתי ספורטיבי ולכן הכעס הגדול על הארגנטינאי.

אביעד שילוח שופט כדורגל שולף כרטיס אדום מריאנו באריירו הפועל באר שבע
כרטיס אדום ישיר שלישי שלו העונה. באריירו | מאור אלקסלסי

מעבר לעניין באריירו, קיימת במועדון אכזבה גדולה מכך שהקבוצה רשמה משחק רע במיוחד והשחקנים באו בגישה של אדישות למשחק. עוד לפני ההרחקה של באריירו, הפועל באר שבע מיעטה לייצר מצבים וכל משחק ההתקפה שלה היה ביום חלש. מי שנמצא בתקופה פחות טובה הוא אנטוניו ספר, שהיה הגורם המשמעותי בייצור ההתקפות והוא בירידה חדה. גם יוני סטויאנוב בתקופה בינונית ורותם חטואל חסר את הברק והחדות. במשחק התקפה כל כך דל, חסרה לארתור שושנאצ'ב אספקת כדורים ולכן הוא לא בא לידי ביטוי.

מלבד ההרחקה של באריירו, ספג גם שי אליאס כרטיס אדום ואילו חטואל ספג צהוב חמישי. כל השלושה ייעדרו מול מ.ס. אשדוד בשבת הקרובה והם מצטרפים אל רועי גורדנה ואנדרה פוקו הפצועים כאשר מיגל ויטור אמור לחזור לאימונים ואולי להיות כשיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי