"חשוב לכבד את חללי צה"ל. מי שעושה זאת פחות או יותר, זה משני"

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, התייחס בתוכנית הספורט של 103fm לאירוע בו קמארה לא לבש חולצה מיוחדת לזכר החייל דויד ששון ז"ל: "בואו נסתכל על מה שחשוב. דיווחו לי על כך אחרי המשחק, אז כמובן שלא יכולתי להתערב בפרטים"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

דווקא אחרי הניצחון שהעלה את הפועל חיפה למקום השלישי בטבלה עם 0:1 יוקרתי על הפועל באר שבע, במועדון מהכרמל התעסקו בעיקר במקרה בו מוחמד קמארה, שחקן הקבוצה, לא עלה עם חולצה מיוחדת לזכר חייל צה"ל דויד ששון ז"ל בתחילת המשחק. הערב (שלישי) התראיין יואב כץ, בעלי הקבוצה, לתוכנית הספורט של 103fm והגיב על האירוע עם קמארה.

"דיווחו לי על המקרה הזה רק אחרי המשחק, אז כמובן שלא יכולתי להתערב בפרטים", סיפר כץ. "אנחנו צריכים לשים את נקודת הכובד על זה שהפועל חיפה מכבדת את חלל צה"ל שנפל. בואו נסתכל על מה שחשוב – יותר חשוב לכבד את הלוחמים. אנחנו צריכים לכבד את חיילי צה"ל. מי שעושה את זה פחות או יותר, זה משני".

מוחמד קמארה הפועל חיפה
מוחמד קמארה הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

במועדון כבר אמרו שיערכו בירור עם קמארה לגבי המקרה, כשמאמנו רוני לוי אמר בסיום המשחק: "אני מכיר באופן אישי את המשפחה ולשחקנים היה חשוב לעלות עם החולצות כמחווה לשוער שלנו הראל עטיא. קמארה כנראה הרגיש פחות נוח עם זה, יש פה קונפליקט ואנחנו נבדוק את הנושא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי