יציעים ריקים? באיטליה בטוחים בפיורנטינה: "מכבי חיפה לא רגילה לרדוף"

ההיענות של האוהדים נמוכה והאווירה בארטמיו פרנקי צפויה להיות "ידידותית לישראלים", אבל באיטליה משוכנעים שהיתרון האיכותי יעשה את שלו: "פיירו יתקשה הפעם" (19:45, ספורט1)

(גודל טקסט)

על אף האדישות שמגלים אוהדי פיורנטינה ולמרות שצפויה אווירה "ידידותית לישראלים" באצטדיון ארטמיו פרנקי, באיטליה משוכנעים שמכבי חיפה לא תהווה איום ממשי על הוויולה הערב (חמישי, 19:45, ספורט1).

רק כ-7,000 צופים אמורים להגיע למשחק, ורבים מאוהדי פיורנטינה כולל בעלי מנויים צפויים להדיר רגליהם על רקע סידורי האבטחה הערב. מעט אוהדי פיורנטינה שכן מתכוונים להתייצב הערב במגרש אמורים לעבור בידוק מאסיבי בשערי הכניסה, אבל כך או אחרת, באיטליה מאמינים שיחסי הכוחות על המגרש יעשו את שלהם.

"מכבי חיפה סיימה את המשחק הראשון בטעם רע, כי היא הרגישה שהייתה טובה יותר לפרקים, והאמינה שלא הגיע לה לספוג שער אכזרי כזה בדקה האחרונה. אבל המשחק בפירנצה יהיה שונה לחלוטין", אמר אתמול העיתונאי לוקה פורטיני, שמוצג באיטליה כמומחה כדורגל ישראלי. "מכבי חיפה לא רגילה לרדוף אחרי היריבות שלה. הם יגיעו לפירנצה במטרה ללכת קדימה, ובסיטואציות כאלה היא חשופה לטעויות מאחור. אם פיורנטינה תשחק בצורה חכמה, לפיירו וחבריו יהיה הרבה יותר קשה הפעם".

לוקאס בלטראן שחקן פיורנטינה בין שואו, עבדולאי סק שחקני מכבי חיפה
הפעם זה ייראה אחרת? לוקאס בלטראן מול עבדולאי סק ושואו | רויטרס

פיורנטינה מגיעה למשחק עם רצף של חמישה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות. בתחילת השבוע היא סיימה ב-2:2 עם רומא בבית. הפסד הבית האחרון שלה היה בינואר נגד אינטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי