ברדה: "מי שיקבל צ'אנס יצטרך להראות שהוא ראוי ללבוש את החולצה"

play
מרוצה. ברדה | דני מרון
החמצת העונה, אדומים ושער דרמטי: צפו ב-0:1 של הפועל חיפה על באר שבע 03:07

מאמן הפועל באר שבע שלח מסר לשחקניו לקראת אשדוד (שבת, 17:30, ספורט4): "רוצה לראות שפת גוף אחרת והרבה יותר אינטנסיביות. חייבים לשפר עמדות לקראת הפלייאוף"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שירדה למקום הרביעי, הפועל באר שבע רוצה להתאושש ומקבלת יריבה בהזמנה: מחרתיים (שבת, 17:30, ספורט4) היא תארח את מ.ס. אשדוד שמדורגת לפני אחרונה בטבלה, ותקווה שבסוף המחזור, לאחר שהפועל חיפה תתארח אצל מכבי תל אביב, היא תחזור למקום השלישי.

"את המסקנות שלנו אנחנו נסביר לשחקנים. נסביר להם את הטעויות ואת הדברים שלא אהבנו, והיו כאלה במשחק הזה", אמר אליניב ברדה לקראת המשחק מחרתיים. "יש דברים שאנחנו רוצים לשפר, בטח את שפת הגוף והאינטנסיביות. ההרחקה השנייה הייתה כתוצאה ממהלך של כדורגל, לגבי ההרחקה הראשונה אני מעריך שהמועדון יטפל בה בפנים".

מיגל ויטור עדיין פצוע, שי אליאס ומריאנו באריירו מורחקים, אבל ברדה שולח מסר: "נראה היום ומחר את המצב של הפצועים, אבל בכל מקרה מי שמשחק ומקבל הזדמנות יצטרך להוכיח את עצמו ולהראות שהוא ראוי ללבוש את החולצה של הפועל באר שבע. זה משחק נגד קבוצה מאוד טובה והמיקום שלה בטבלה מאוד מטעה. יש לה שחקנים וסגל מאוד חזקים. אני מקווה שנסיים את העונה הסדירה כמו שצריך, כי אנחנו חייבים לשפר עמדות לקראת הפלייאוף. אני מצפה לאינטנסיביות ושפת גוף טובה יותר".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע
מחפש פתרונות. ברדה | מאור אלקסלסי

יוני סטויאנוב הוסיף: "יצאנו מאוכזבים מהמשחק נגד הפועל חיפה שהיה פחות טוב. השבוע נעבוד קשה ונקווה שנסיים בטעם טוב את העונה הסדירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי