תסכול עצום במכבי תל אביב: "רק אליפות תפצה על הערב הזה"

play
רובי קין עם שחקני מכבי תל אביב | רויטרס
צפו: מכבי תל אביב הודחה מאירופה לאחר 6:1 משפיל נגד אולימפיאקוס 04:50

במכבי תל אביב המומים מהתבוסה המבישה וההדחה מול אולימפיאקוס, שחקן הזהיר: "כמו שקבעו שנעבור אותם, הכתירו אותנו כאלופים. זה בדיוק אותו בור שנפלנו אליו". מילסון יעבור MRI ובמועדון מקווים שמדובר בחבלה. ביקורת על רובי קין, שהושפל לעיני גולדהאר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי החרפה והביזיון אמש בבאצ'קה טופולה עם התבוסה לאולימפיאקוס 6:1, במכבי תל אביב מצפים מהשחקנים לנחות היום בארץ, להתאפס ולהרים את עצמם לקראת המשחק ביום ראשון מול הפועל חיפה. "אם אחרי ההשפלה הזו, גם נפסיד את האליפות, אז באמת שנהיה הטפשים הכי גדולים בעולם", אמרו אמש גורמים במועדון.

שחקן בקבוצה הוסיף אמש: "המשחק הזה חייב להיות תמרור אזהרה עבורנו לליגה כאן בארץ. גם כאן כבר סגרו את הסיפור וקבעו בשבוע האחרון שהנה האליפות ביד. כמו שסגרו את הסיפור וקבעו שעברנו את אולימפיאקוס, ככה אומרים שהאליפות שלנו. זה בדיוק אותו בור שנפלנו אליו. עם כל זה שדיברו איתנו ששום דבר לא גמור, שום דבר לא חילחל ולא באנו מוכנים למשחק".

רובי קין עם שחקני מכבי תל אביב
רובי קין עם שחקני מכבי תל אביב | רויטרס

מי שמאוד מדאיג את מכבי תל אביב הוא פליסיו מילסון וכבר היום אחרי שהקבוצה תשוב לארץ, הוא יעבור בדיקת Mri בברכו ומסביב לה. במכבי תל אביב מחזיקים אצבעות כי מדובר רק בחבלה או במה שמכונה רגל עץ על פי הספורטאים ולא בפגיעה ברצועות הברך. בכל מקרה, מילסון לא ישחק מחרתיים.

מי שהתאכזב אמש במיוחד היה הבעלים מיטש גולדהאר שהגיע במיוחד לסרביה להיות עם הקבוצה והושפל ביציע כמו כל אוהדי מכבי תל אביב ששילמו ממיטב כספם והגיעו עד לסרביה כדי לראות את ההפסד הכי כואב של מכבי תל אביב באירופה. "אין משהו אחר למעט 3 נקודות ביום ראשון", סיכם גורם במועדון. "רק אליפות תכפר על הערב הנורא הזה. אם היה אפשר להיעלם תוך כדי המשחק, זה היה עדיף, אבל אם מהמשחק הזה גם נתרסק בארץ, אז נהיה מטומטמים".

רודיניי שחקן אולימפיאקוס בין גבי קניקובסקי, מילסון שחקני מכבי תל אביב
רודיניי שחקן אולימפיאקוס בין גבי קניקובסקי, מילסון שחקני מכבי תל אביב | רויטרס

רובי קין שקיבל המון מחמאות על ההכנה למשחק באתונה ועל ניהולו, לא יצא נקי אמש וכמו השחקנים גם אליו הופנו החצים. קין לא הצליח להוריד את הפניקה שהיתה אצל השחקנים ולא היו לו תשובות לפערים בין שני המועדונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי