"ה-1:6 ממכבי תל אביב ריסק אותנו. עכשיו תורם להתמודד איתו"

play
דור פרץ לצד ערן זהבי מכבי תל אביב | ברני ארדוב
צפו: מכבי תל אביב הודחה מאירופה לאחר 6:1 משפיל נגד אולימפיאקוס 04:50

ערב פתיחת העונה, מכבי ת"א נתנה לב"ש מכה שלקח לה חודשיים לשכוח ממנה. עכשיו הצהובים יכירו את הגיבנת מקרוב, ובנגב מעידים ממקור ראשון על ההשלכות שעלולות להיות דרמטיות: "לא הצלחנו להשתחרר מזה. רק התאוששות מיידית תמנע מהם את אותו תרחיש"

(גודל טקסט)

הכדורגל הוא גלגל ומי שהיה מאוד צמוד אתמול (שישי) לתוצאה עימה חזרה מכבי תל אביב מסרביה, אלה היו שחקני הפועל באר שבע ואנשי המועדון שיודעים היטב מה היא השפלת 1:6.

בחודש יולי ערב פתיחת ליגת העל, הגיעה מכבי תל אביב לטרנר למשחק גביע הטוטו של "האירופאיות" והביסה את הפועל באר שבע באותה תוצאה בה היא הובסה שלשום מרגלי אולימפיאקוס. אף שהיה מדובר רק בגביע הטוטו, שחקני הפועל באר שבע לא הצליחו להתגבר על הערב הקשה והתוצאה העגומה.

"לקח לנו חודשים להתאושש מה- 1:6 של מכבי תל אביב", נזכרים בהפועל באר שבע. "המועדון היה בבלבול גדול, בלחץ, אי אפשר היה להתנער ולהשתחרר מהתוצאה הזו. האוהדים שבאו בציפיות לעונה הזו, היו מרוסקים. כל סיבובי המוקדמות בקונפרנס ליג בקיץ היו תחת השפעת ה 1:6. גם את הליגה פתחנו כעבור יותר מחודש עם גיבנת ה 1:6. התוצאה הזו עשתה לנו את הנזק הכי גדול לעונה".

שחקן הפועל באר שבע, כריסטופר פטרסן
לא מעט השתנה מאז ה-6:1. פטרסון, שכבר עזב, נגד מכבי תל אביב | ברני ארדוב
רובי קין עם שחקני מכבי תל אביב
רובי קין עם שחקני מכבי תל אביב | רויטרס

למכבי תל אביב אין סיבובי מוקדמות לעבור עתה ואין לה זמן ארוך כדי להתאושש. כבר מחר היא במשחק קריטי מול הפועל חיפה בבלומפילד. "אם הם לא יידעו להתאושש מיד מהתבוסה הזו, יקרה להם מה שקרה לנו. ה-1:6 ריסק אותנו. עכשיו תור מכבי להתמודד איתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי