ההסכם מול ברדה ימומש, ויטור יאריך חוזה, גנאח האקזיט הבא?

play
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע עם הקפטן מיגל ויטור | דני מרון
צפו: שער ענק של אמיר גנאח סידר להפועל באר שבע ניצחון על מ.ס. אשדוד 02:02

אחרי שסיימה "סיבוב יותר מוצלח ממכבי תל אביב ומכבי חיפה" ויצאה לפגרה עם חיוך, הפועל באר שבע מתחילה לעבוד על העונה הבאה: המאמן ימשיך, הבלם יחתום על חוזה חדש, והעתיד נראה מזהיר עם הקשר הצעיר שמתחיל לפרוח ולעורר עניין באירופה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע יוצאת הבוקר לפגרת הנבחרת, כשהיא מאוד מרוצה. "סיימנו סיבוב שני בו עשינו 31 נקודות מתוך 39 שהם 80 אחוזי הצלחה", אומרים הבוקר (ראשון) במועדון. "נסיים את הסיבוב הזה עם יותר נקודות ממה שיש למכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל חיפה".

מצד אחד מרוצים מאוד במועדון מהסיבוב השני, מצד שני מזכירים באותה נשימה שיכלו היום להיות עוד יותר צמודים לצמרת הגבוהה, אם היו עושים סיבוב ראשון טוב יותר. במועדון רוצים את אליניב ברדה כמאמן גם לעונה הבאה ובקרוב צפויים להודיע לו רשמית כי הם מעוניינים לממש את ההסכם החתום מולו לעונה הבאה.

בהפועל באר שבע מעריכים כי אמיר גנאח שכבש אתמול את שער הניצחון המרהיב מול מ.ס. אשדוד, יהיה האקזיט הבא של הכדורגל הישראלי אחרי אוסקר גלוך, דניאל פרץ והשניים שצפויים להימכר אולי כבר הקיץ ענאן חלאיילי ודור תורג'מן. יחד עם זה, ברדה ממשיך לבשל אותו בקצב שלו ומשוכנע שהוא יכול לתת עוד יותר. מצד אחד גנאח שיחק בשבוע שעבר עדיין עם קבוצת הנוער. מצד שני דוחף אותו ברדה כל העת לתת בכל משחק כדורגל ברמה הגבוהה ביותר כי הפוטנציאל קיים. "גם להפועל באר שבע יהיה בקרוב כדורגלן צעיר אחריו יחזרו לא מעט קבוצות באירופה. כבר עתה יש התעניינות", משוכנעים במועדון.

אמיר גנאח, הפועל באר שבע
היהלום הבא של הכדורגל הישראלי. גנאח | קובי אליהו

בקבוצה גאים הבוקר שמיגל ויטור הוא השחקן שבנבחרת ישראל בונים עליו למשחק מול איסלנד ביום חמישי. ויטור חזר בזמן אחרי פציעה ממושכת ופתח אתמול בהרכב. במועדון מעריכים שהמשא ומתן עימו יסתיים בקרוב והוא יאריך חוזה ויישאר בהפועל באר שבע לעונה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי