סערה בכוס קפה: אוהדי חיפה הוטרלו, ואז התברר למה זהבי התכוון

play
הסטורי של זהבי | צילום מסך, אילוסטרציה
צפו: זהבי כבש צמד, מכבי תל אביב חזרה מפיגור בדרך ל-1:3 על הפועל חיפה 03:32

בבוקר שאחרי הגדלת הפער בפסגה, החלוץ פרסם סטורי שהתפרש כעקיצה לירוקים ועורר סערה ברשת. בסוף התברר שהכוונה אחרת לגמרי

(גודל טקסט)

אוהדי מכבי חיפה שוב משוכנעים שערן זהבי מנסה להטריל אותם. לפני כשבועיים אחרי שהורדה נקודה ממאזנם של הירוקים ומכבי תל אביב שלו עלתה לפסגת ליגת העל, זהבי העלה סטורי עם השיר של משה "את מקום ראשון" – ועורר מיני-סערה ברשת.

הבוקר (שני) זהבי עשה זאת שוב, כשהעלה סטורי עם כוס קפה ועליו הכיתוב "שבע" – כמניין הנקודות שמפרידות בין מכבי תל אביב למכבי חיפה עם תום העונה הסדירה. כזכור, מכבי תל אביב ניצחה אתמול 1:3 את הפועל חיפה בעוד מכבי חיפה הסתפקה ב-0:0 ביתי מאכזב עם הפועל תל אביב, מה שהגדיל את הפער בשתי נקודות נוספות, והעמיד את מכבי תל אביב וזהבי בעמדת זינוק מצוינת לזכייה באליפות.

הסטורי המתגרה של ערן זהבי באוהדי מכבי חיפה
הסטורי של זהבי | צילום מסך, אילוסטרציה

ברשת היה מי שלקח את הסטורי המשעשע בפרופורציות הנכונות, והתייחס אליו בתור הטרלה חביבה. מצד שני, חלק מאוהדי מכבי חיפה ראו בכך התגרות מיותרת והגיבו בקללות.

בסופו של דבר התברר שזהבי כלל לא התכוון לעקוץ או להטריל, ובסך הכל רצה לקדם רשם בתי קפה שהוא פותח תחת המותג "שבע". הסניף הראשון ייפתח במזכרת בתיה בעוד שלושה שבועות – או, ליתר דיוק, עד ה"סערה" הבאה.

זהבי החליט על פתיחת בית הקפה אחרי שבעבר הייתה לו ולאחיו בעלות על סניף בבית החולים אסותא ברשת "ארקפה". מזה ארבעה חודשים עובר המקום שיפוץ במבנה חדש במזכרת בתיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי