לראשונה בישראל: SAMSUNG ישראל תשתף פעולה עם מכבי תל אביב

play
מכבי תל אביב וסמסונג בשיתוף פעולה | מכבי תל אביב
צפו: זהבי כבש צמד, מכבי תל אביב חזרה מפיגור בדרך ל-1:3 על הפועל חיפה 03:32

חברת הטכנולוגיה הקוריאנית חוברת למועדון הכדורגל ותשיק מהדורה מוגבלת של Galaxy S24 עבור אוהדי הקבוצה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

חברת הטכנולוגיה סמסונג (SAMSUNG) ומועדון הכדורגל מכבי תל אביב הכריזו על שיתוף פעולה ראשון מסוגו, במהלכו תושק מהדורה מיוחדת ומוגבלת עבור אוהדי המועדון. המהדורה המיוחדת תשווק באמצעות מארז מיוחד המכיל מכשיר מסדרת הדגל Galaxy S24 שהושקה בתחילת השנה ומציעה לראשונה את חווית ה-Galaxy AI.

המהדורה המיוחדת כוללת את אחד ממכשירי סדרת הדגל Galaxy S24 Plus / Galaxy S24 Ultra המעוצבים בלוק אנד פיל של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, לצד חולצת משחק רשמית של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב החתומה על ידי שחקני הקבוצה, צעיף וכיסוי דיגיטאלי ייחודי של מכבי תל אביב שהותאם במיוחד למכשירי הסדרה החדשה Galaxy S24 ו-FLIP SUITE ממותג מכבי תל אביב.

כחלק משיתוף הפעולה, המכשיר יכיל פיצ'רים מיוחדים של מכבי ת"א, שפותחו באמצעות טכנולוגיית ה-Knox Configure של סמסונג, כגון: מסך פתיחה ממותג, שומר מסך ומסכי נעילה וכן עמוד יישומים המוקדש ליישומי מכבי תל אביב. כמו כן, המכשירים יעודכנו לאורך תקופת שיתוף הפעולה עם יישומים נוספים המיועדים לגרסת האוהדים.

מכבי תל אביב וסמסונג בשיתוף פעולה
דור תורג'מן לצד המארז | יח"צ – חד פעמי, מכבי תל אביב
מכבי תל אביב וסמסונג בשיתוף פעולה
המהדורה המיוחדת של מכבי תל אביב וסמסונג | יח"צ – חד פעמי, מכבי תל אבי בכדורגל

דניאל לוי, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב: "שיתוף פעולה מסוג זה עם מי שנחשבת לענקית הטכנולוגיה העולמית מהווה עבורנו כמועדון הוכחה נוספת לעוצמת המותג מכבי תל אביב, העובדה כי האוהדים יוכלו להנות מפיצ'רים בלעדיים אשר מותאמים רק להם היא פורצת דרך ומעניקה ערך רגשי עבור האוהד המתווסף לבחירה במכשירי גלקסי של סמסונג בשל הקידמה הטכנולוגית".

אורנית באוור, סמנכ"לית השיווק של סמסונג ישראל: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם מכבי תל אביב שנחשב לאחד ממועדוני הכדורגל האהובים בישראל ומאחלים לאוהדים חוויית משתמש אולטימטיבית במכשירים החדשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי