"תג המחיר ירחף מעליו": האתגר המנטלי שצפוי לחלאילי בבלגיה

play
ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה מקבל את פרס שחקן החודש | מאור אלקסלסי
צפו: גרינפלד הלך נגד המלצת ה-VAR, מכבי חיפה מעדה נגד הפועל ת"א 02:27

שחקן הכנף של מכבי חיפה יגיע לסן ז'ילואז כשחקנה היקר בהיסטוריה, בבלגיה כבר קושרים כתרים ("הגאון הישראלי") אבל מבינים: "הציפיות יהיו גבוהות מאוד"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בזמן שענאן חלאילי כבר נמצא בבריסל וסן ז'ילואז ומכבי חיפה סוגרות קצוות אחרונים בעסקה הגדולה, בבלגיה כבר מתחילים לקשור כתרים לשחקן הכנף בן ה-19, ולהגדיל את רמת הציפיות עוד לפני שאפילו חתם במועדון.

"הגאון הישראלי הצעיר", כונה חלאילי באתר "FootNews", ואחרי שיחות עם עיתונאים מישראל נכתב אודותיו: "הוא חזק, מהיר וטכני, וסביר מאוד שיישאר בבלגיה רק שנה או שנתיים לפני שיעבור לאחת הליגות הבכירות באירופה. מבחינתו, אוניון היא מקפצה בדרך לרמות הגבוהות באמת".

מצד שני, לצד המחמאות וההתלהבות, חלאילי יצטרך לגלות עמידות מנטלית מול מכשול לא פשוט שנוגע לתג המחיר שלו. סן ז'ילואז צפויה לשלם למכבי חיפה כ-7.5 מיליון יורו, ובכך כמעט להכפיל את העברת השיא של המועדון עד חלאילי, שעמדה על 4 מיליון יורו.

ענאן חלאילי, מכבי חיפה
ענאן חלאילי, מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

"חלאילי יהיה השחקן היקר ביותר בתולדות המועדון, וזה לא עניין של מה בכך", כתבו באתר "Walfoot". "מצד אחד זה מובן ולגיטימי, כי ככל שהמועדון גדל, הגיוני שגם הסכומים שישולמו על שחקנים יגדלו. מצד שני, תג המחיר עלול לרחף כל הזמן מעל ראשו. הציפיות ממנו עצומות, למרות שהעסקה עדיין לא נחתמה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי