קוז'וך מזהיר מאשדוד: "צריך להבין איך לא מפסידים לקבוצות כאלה"

play
ציפה להרבה יותר. קוז'וך | קובי אליהו
צפו: מיכה כבש צמד נדיר, בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את מכבי פתח תקוה 04:14

במכבי פתח תקוה רוצים להימנע מהסתבכות בתחתית. המאמן התייחס לכישלון הנבחרת: "הפער באיכות השחקנים, לא משנה מי המאמן"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה תפתח את משחקי הפלייאוף התחתון כשתארח בשבת הקרובה את מ.ס. אשדוד (19:30) שנמצאת מתחת לקו האדום. במלאבס רוצים לפתוח ברגל ימין על מנת להימנע מהסתבכות חוזרת במאבקי התחתית.

"אני שמח ששלחנו כל כך הרבה נציגים לנבחרות השונות", אמר המאמן רן קוז'וך על חזרת הקבוצה לאימונים, שבשבועיים האחרונים נערכו בסגל מצומצם. "זה אומר הרבה על המועדון, אבל היינו צריכים להתאמן בסגל מאוד מאוד מצומצם. צריך להכניס את שחקני הנבחרות הצעירות לעניינים כמה שיותר מהר. אנחנו חושבים כל הזמן איך להשתפר, גם בפלייאוף התחתון יש הבדל בין מקום שביעי ל-11, ומחכה לנו גם הגביע שזה חתיכת מפעל".

"פעם שעברה לא הצלחנו במשחק נגד אשדוד", המשיך קוז'וך, "הם ניצחו אחרי שהובלנו ואנחנו צריכים לזכור את זה. במשחקים האלה אתה רוצה לנצח מצד אחד, כדי לייצר פער, אבל צריך להיזהר מאוד ולהבין גם איך לא מפסידים לקבוצות כאלה שנלחמות על המקום בליגה. זה משהו שצריך להנחות אותנו".

ניב יהושע, מואיז אדילהו, סאליו גינדו, לירן חזן, מכבי פתח תקוה
| אריאל שלום

שילוב שחקני הנוער בקבוצה הבוגרת: "אם יש שחקנים שמתאימים, הם יקבלו הזדמנות, אבל קודם כל מה שמנחה אותי זה לנצח משחקים. במשחקים האחרונים יש כבר שילוב של שחקני מחלקת הנוער, כרגע הם מתאימים".

אי ההעפלה לפלייאוף העליון: "אכזבה? הכל יחסי. כשחתמתי, אם היינו מתארים שנפספס בקצת את הפלייאוף העליון ונהיה שמונה נקודות מהקו האדום, היו משלמים לי יותר. ברמה האישית, אותי זה אכזב מאוד לא להגיע לפלייאוף העליון כי אם היינו טיפה יותר מרוכזים ומבינים כמה זה חשוב… אבל מופרך להגיד שזאת אכזבה לקבוצה. ההבדל בין טוב למצוין זה הקפיצות ביכולת כמו שהיו לנו, זו הסיבה לדעתי שפספסנו את הפלייאוף העליון".

מאמן מכבי פתח תקוה רן קוז'וך
| קובי אליהו

קוז'וך התייחס גם לכישלון נבחרת ישראל: "בנבחרת צריכים להמשיך לפתח שחקנים. זה לא משנה מי יהיה המאמן, הפער הגדול הוא באיכות השחקנים. כל עוד מחלקות הנוער יעבדו בצורה טובה ויפתחו שחקנים, הפערים יצטמצו. זה מתחיל באיכות המאמנים, בכספים, בתשתיות שלא קיימות פה. כשתהיה כמות גדולה יותר של שחקנים שייצאו לאירופה, הפער יצטמצם. כל הדיבור על מאמן כזה או אחר מפספס את המטרה".

על פרישתו של טל בן חיים: "כבר כשהגעתי לפה הוא היה חלק מהצוות המקצועי בלי לפרוש, לשחקן שעבר במקומות שהוא עבר, תמיד יש מה לתרום. הוא איש רציני, מקצועי מאוד. הרעב שלו זה משהו שאתה לא נתקל בו הרבה וזה הבסיס להכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי