זוגתו של שחקן מכבי תל אביב: "אני מתביישת, צריך לשרוף את המדינה"

play רוני אדרי
רוני אדרי | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 28.3 14:54

רוני אדרי כהן בפוסט נוגע ללב: "אני חיה את חיי בזמן שיש ילדות שנמצאות בגיהנום. אני מתביישת שחזרתי לחיים כשאצל 134 משפחות זה לעולם לא יקרה. נשרוף את המחבלים אחר כך, קודם כל שהחטופים יחזרו"

(גודל טקסט)

עוד לפני הניצחון הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב, רוני אדרי כהן, אשתו של יונתן כהן, שהפכה לאמא רק לפני חודשיים, פתחה את הלב בנוגע למצב במדינה. "כבר כמה ימים שאני אוכלת את עצמי. לרגע לא שכחתי את החטופים אבל המשכתי את חיי", פתחה אשת הכדורגלן בפני העוקבים.

"אני יושבת בים ובמסעדה, הולכת למסיבה, יוצאת עם חברים ובעצם חיה את חיי בזמן שיש ילדות בגיהנום", המשיכה רוני לצמרר במילים שמציגות את המציאות בישראל. "איך זה קרה שהמשכנו לחיות? אולי את הביצים אי אפשר להחזיר אבל החטופים עדיין שם. איך המשפחות האלה עוד ממשיכות לנשום? אני ידועה בדעותיי (תומכת בנתניהו) ולמרות זאת ואולי אפילו בגלל זה, כולנו צריכים לשרוף את המדינה, כולנו צריכים להשבית את המשק – כולנו צריכים לעשות הכל כדי שהם יחזרו הביתה, וכמובן ששוב אחזור לחיי הרגילים", המשיכה.

החצי השני של כהן המשיכה להסביר את מה שמרגישה: "אני מתביישת שחזרתי לחיים כשאצל 134 משפחות זה פשוט לעולם לא יקרה. אסור לנו להסתכל עליהם ברחמים ולחכות שמשהו יקרה. זה בטח לא פשוט, זו העסקה הכי מסועפת שהייתה בתולדות המדינה. ועדיין, כל מחיר, כל מחבל. גם ככה אחד הולך והשני קם, שישרפו כולם ביחד. נשרוף אותם אחר כך, קודם כל שהחטופים יחזרו הביתה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי