"מכבי תל אביב לא הייתה מבקיעה עוד 900 דקות. אני חרד לעתיד הכדורגל"

play
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב עם השופט אביעד שילוח שפוסל שער של בני סכנין | אריאל שלום
צפו: פרץ כבש שער ענק וגול של אחמד נפסל, מכבי ת"א ניצחה 0:2 את סכנין 04:20

אבו יונס זעם אחרי ההפסד הדרמטי של בני סכנין וההחלטה לפסול את השער של אחמד: "הטעויות נעשו במתכוון, איגוד השופטים התפשט בפני כל המדינה". שכר: "אפילו קטנה לא הייתה, מוכן ללכת לפוליגרף"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין לא נרגעת מההפסד הדרמטי למכבי תל אביב. כזכור, הקבוצה מהמגזר עלתה ל-0:1 בבלומפילד, אך עבירה של מוחמד שכר על גבי קניקובסקי בתחילת המהלך הובילה לפסילת השער של זאהי אחמד, לאחר שהשופט אביעד שילוח קיבל איתות מה-VAR וצפה באירוע. מוחמד אבו יונס, יו"ר הקבוצה המפסידה, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתרעם על התנהלות איגוד השופטים, שכידוע הוציא הודעה וגיבה את ההחלטות של השופט.

אבו יונס המתוסכל אמר: "אני פסלתי את השופט הזה ורצתי שיחליפו אותו אבל לא החליפו אותו. איגוד השופטים מוציא הודעה ומגבה את השופט, אני חושב שתדמיתית הם פגעו בעצמם וירו לעצמם ברגל. כל המדינה ראתה את המשחק וראתה את הטעות. אף אחד לא ישב וחיכה לדו"ח של איגוד השופטים ולהודעה שלהם. ברגע שהוציא הודעה כזו, לדעתי הם פגעו בעצמם. לא היה מגע. גם אם היה מגע, זה קורה בכדורגל. השופט היה במרחק של שלושה מטר מהאירוע ולא ראה".

האזינו לדברים של אבו יונס

"אפשר להגיד שאיגוד השופטים ממש התפשט בפני כל המדינה בהודעה שהוא הוציא", המשיך אבו יונס הנסער, "אף אחד לא חיכה, כולם ראו שהשופט טעה, אפילו ילד בן 10 מבין שהוא טעה. במקום להגיד שהשופט טעה ונדאג שהטעויות לא יחזרו, אתה הולך ומגבה את השופט בשביל להראות שהוא צדק? כל המדינה יודעת שהוא טעה. הפנדל? לא היה ולא נברא. אני חשבתי שהוא מוציא צהוב לשחקן מכבי תל אביב על התחזות. השחקן שלהם בכלל לקח את הכדור לבעוט קרן, ופתאום השופט נתן להם עוד מתנה. אלה טעויות במתכוון. כולנו יכולים לטעות, אבל אם טעית ואתה הולך ל-VAR לבדוק במשך 2-3 דקות, אתה עוד יכול לתקן והוא לא תיקן".

בסכנין זועמים. שילוח בבלומפילד | אריאל שלום

מה הם מתכוונים לעשות: "ננסה לעשות מה שאפשר, מה שאנחנו יכולים מבחינה חוקית, אנחנו לא מוותרים. ההודעה של איגוד השופטים הרגיזה אותי יותר מהטעויות שהיו במשחק. אם אני רואה שהכדורגל בידיים של איגוד השופטים והם מתנהגים ככה, כבעל קבוצה אני עוד יותר מודאג, אני חרד לעתיד הכדורגל. הטעויות האלה משפיעות באופן אוטומטי על מי תזכה באליפות. משחק הבא? לא יודע, יכול להיות שנעלה עם הרכב שני או שלישי. אנשים דיברו שסכנין סיימה את הענה והולכת לים. אני לא במימדים של מכבי תל אביב, אבל אני כן קבוצה שיכולה לתת לה פייט ועשיתי את זה. אם לא היה עוזר להם השופט, הם היו יכולים לשחק עוד 900 דקות אחרי השער שלנו ולא להבקיע. המומנטום התהפך ברגע שהוא ביטל את השער והם נכנסו לדרייב".

שכר, שכאמור היה זה שספק הכשיל את קניקובסקי, עלה גם הוא לשידור ואמר: "אם זה היה כזה ודאי כמו שאומרים באיגוד השופטים, למה כולם מתווכחים ומדברים על זה? לא רק אני והקבוצה שלי, למה יש עוד מלא קבוצות ואנשי מקצוע? לירן ליאני שנים במקצוע והוא אומר שלא היה כלום. אם הוא (השופט) לא האמין למה שאמרתי לו, אז לפחות במצלמות – כל הזוויות מראות את זה. ניגשתי אליו בצורה מנומסת אבל ברגע שהרגשתי שהדיבור שלו מתחיל להיות מזלזל הבנתי שאין עם מי לדבר. אמרתי לו שהוא יתחרט על ההחלטה הזו, הוא התחיל לצעוק והרחיקו אותי משם.

"פוליגרף? לא היה מגע, אפילו לא קטנה, אני מוכן ללכת לאן שאתה רוצה. מרוב שכבר שיגעו אותי על המקרה הזה, כבר התחלתי להבין בחוקה – בכלל לא היו צריכים לקרוא לו ל-VAR. כבר אין לי כוח לדבר על זה, הזמן לא יחזור אחורה וכבר לא ייחשב בישול וכל מה שאני אגיד יישמע כמו תירוץ".

האזינו לדברים של מוחמד שכר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי