"קבוצות מישראל מתעניינות באחד השוערים המבטיחים בעולם"

play
שוער לבסקי סופיה, פלאמן אנדרייב | רויטרס
צפו בתקציר: מרציאנו והמשקוף הצילו את הפועל באר שבע מול לבסקי סופיה 02:22

בבולגריה מספרים שלבסקי סופיה דורשת כרגע יותר מ-4 מיליון יורו על פלאמן אנדרייב. שיחק השנה נגד הפועל באר שבע והנבחרת הצעירה

(גודל טקסט)

עיתונאים מבולגריה מספרים ש"קבוצות מישראל הביעו עניין רציני בשוער לבסקי סופיה, פלאמן אנדרייב, אבל כרגע היא מצפה לקבל עליו יותר מ-4 מיליון יורו". לפי דיווחים בבולגריה, אנדרייב נמצא על הכוונת של קבוצות מליגות נוספות – בכירות יותר מליגת העל הישראלית. חוזהו הנוכחי יסתיים בקיץ 2025 ואם לא יאריך אותו, לבסקי כנראה תצטרך להסתפק בהרבה פחות מ-4 מיליון.

אנדרייב בן ה-19 נחשב לאחד מכדורגלני העתיד של הכדורגל הבולגרי והוא משמש כשוער הראשון של לבסקי סופיה כבר עונה שנייה ברציפות. בעונה שעברה הוא שמר על רשת נקייה ב-22 משחקי ליגה מתוך 33 בהם שותף ונבחר ל"שוער העונה" בליגה. העונה שמר על רשת נקייה ב-13 מתוך 23 משחקי ליגה.

ב-2022 הוא דורג במקום ה-22 ברשימת של CIES של הכדורגלנים המבטיחים בעולם שנולדו ב-2004, לצד שמות כמו גאבי, ויטור רוקה ויוסופה מוקוקו. אוסקר גלוך אגב, דורג אז במקום ה-32, אבל מאז פרץ בגדול.

אנדרייב שיחק העונה 180 דקות בצמד המשחקים של לבסקי סופיה נגד הפועל באר שבע במוקדמות הקונפרנס ליג, שם הבולגרים עברו את אליניב ברדה ושחקניו עם 0:0 בישראל ו-1:2 דרמטי בסופיה. בנוסף, השוער הצעיר עמד בין הקורות של הנבחרת הצעירה של בולגריה כשהיא גברה 0:1 על ישראל בספטמבר במוקדמות היורו.

שוער לבסקי סופיה, פלאמן אנדרייב, במשחק מול איינטרכט פרנקפורט
| רויטרס

בעבר מכבי תל אביב רכשה את פרדראג ראיקוביץ' כשהוא היה בן 20 ונחשב לשוער צעיר ומבטיח. הצהובים קנו אותו תמורת כ-3 מיליון יורו ב-2015 ומכרו אותו לריימס תמורת כ-5 מיליון יורו כעבור 4 שנים. היום ראיקוביץ' משחק במאיורקה הספרדית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי