אבי לוזון מתמוגג: "לא היו ולא יהיו כמו הילדים של מכבי פתח תקוה"

play
מאושר, ואפשר להבין אותו. לוזון | אריאל שלום
מכבי תל אביב הפסידה בהארכה 4:2 למכבי פתח תקוה והודחה ברבע הגמר 06:20

היו"ר התגאה בשערים של יהושע וחזן ובהעפלה לחצי גמר הגביע על חשבון מכבי ת"א: "רוצה את נוף הגליל בשלב הבא". חוזהו של מחאמיד הוארך, של קוז'וך רק אחרי הבטחת ההישארות?

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה העפילה אמש (שלישי) לחצי גמר גביע המדינה, אחרי שהדיחה במשחק סופר-דרמטי את מכבי תל אביב עם 2:4 בהארכה, בניצחון שכולו אופי, הקרבה ונחישות.

את שני השערים המכריעים בהארכה כבשו שני הצעירים המצטיינים של הקבוצה – ניב יהושע בן ה-19 ולירן חזן בן ה-17, שפתחו את העונה בקבוצת הנוער של המועדון וכעת הפכו לברגים מרכזיים אצל רן קוז'וך בקבוצה הבוגרת.

"אני שמח וגאה בכל השחקנים ובעיקר בילדים שלנו, כי לא היו ולא יהיו כמו הילדים של מכבי פתח תקוה", אמר יושב ראש המועדון אבי לוזון לוואלה! ספורט. "אני בהחלט חושב שזה אחד הניצחונות הכי גדולים שלנו השנה, יחד עם הניצחון שעשינו כאן מול מכבי חיפה, 2:3 בליגה. אפשר להגיד שהניצחון הזה הוא סוג של פיצוי על זה שלא הגענו לפלייאוף העליון וגם פיצוי על האכזבה שחווינו כאן במשחק הליגה האחרון נגד מ.ס.אשדוד. הייתי מאוד מאוכזב אחרי המשחק הזה".

לוזון נשאל את מי הוא רוצה לקבל בהגרלת חצי הגמר וענה ללא היסוס: "לא יודע מה ומי. אני יודע שנוף הגליל איתנו בהגרלה, אז אני רוצה את נוף הגליל. גם ככה אני עדיין לא יודע מי יהיו השתיים האחרות".

אבי לוזון במשחק של מכבי פתח תקוה
מאושר, ואפשר להבין אותו. לוזון | אריאל שלום

היו"ר ישב לאורך כל המשחק ביציע הכבוד, אולם אחרי ספיגת הפנדל מרגליו של ערן זהבי בתוספת הזמן, הוא עשה את דרכו לחדרי ההלבשה, ושם ראה על גבי מסך הטלוויזיה את השוויון המשוגע של הבלם אנדראס קארו. עם שריקת הסיום הגיעו לוזון וגם טל בן חיים לספסל הטכני שצמוד לספסל הקבוצה ומשם הם צפו בהארכה.

למרות תמימות הדעים במועדון על כך שקוז'וך ראוי להמשיך לעונה נוספת, גם המאמן וגם לוזון מעדיפים בשלב זה שהקבוצה תבטיח סופית את ההישארות בליגה ורק אז צפויה לצאת ההודעה על הארכת החוזה. אין ספק שהניצחון אמש הוסיף נקודות זכות רבות לקוז'וך, שלקח את הקבוצה באמצע העונה וחילץ אותה מהתחתית עד למאבק על מקום בפלייאוף העליון, וכעת גם העפלה למעמד היוקרתי של חצי גמר הגביע.

מי שכן ימשיך במכבי פתח תקוה עונה נוספת הוא אנאס מחאמיד, שהמועדון מימש היום את הסעיף להארכת חוזהו. מחאמיד מסר: "אין שמח ומאושר ממני להמשיך לעוד עונה נוספת במועדון הנהדר הזה שהפך לבית מבחינתי מהיום הראשון שהגעתי אליו. מועדון חם כזה, שמחבק ותומך ואוהב, לא עוזבים בשום צורה. שנמשיך להצליח ביחד ולטפס הכי גבוה שאפשר ולהגשים חלומות. אוהדים יקרים האהובים לליבי, יש בינינו חיבור מדהים, אתם הכוח שלי הלוואי וזה לא יפסיק לעולם. אני אמשיך למות בשבילכם בכל דקה על המגרש ובעזרת השם שתמשיכו לקפוץ אחרי הגולים שלי כמו משוגעים ולהמשיך לשיר לי בקול רם. ואיזה כיף שאני כחול!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי