ממשיך לעונה שישית: זיו אריה האריך חוזה בהפועל ירושלים

play
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים | דני מרון
מה שבע? הפועל תל אביב שוב לא כבשה והפסידה 2:0 להפועל ירושלים 04:40

המאמן רושם את הקדנציה הארוכה בתולדות המועדון: "מבחינתי זה טבעי לגמרי, אבל אם מסתכלים סביב, ברור שזה לא נורמלי"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים והמאמן זיו אריה חתמו על חוזה חדש לעונה הבאה, כך בישר המועדון הבוקר (שני). זו תהיה השנה השישית בה ידריך אריה את הקבוצה. מדובר בקדנציה הארוכה ביותר של מאמן בתולדות המועדון, ובפרק הזמן הממושך ביותר בו מוביל מאמן פעיל קבוצה בכדורגל הישראלי. "הדבר מבטא את החיבור יוצא הדופן של זיו למועדון, ההערכה העמוקה שרוחשים לעבודתו, וכמובן את ההצלחה וההתקדמות המתמדת שרושמת הפועל ירושלים תחת הדרכתו", מסרו האדומים-שחורים.

אריה ציין השבוע את משחקו ה-200 על הקווים בהפועל ירושלים. הוא הגיע לקבוצה בעונת 2019/20, ומקץ שתי עונות בליגה הלאומית החזיר אותה לליגה הבכירה, אחרי 21 שנות היעדרות. את העונה שעברה סיימו אריה ושחקניו במקום הרביעי, הישג שלא נרשם במועדון 50 שנה.

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה
מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה | דני מרון

"מבחינתי זה המשך ישיר ורציף, טבעי לגמרי", אמר אריה לאתר הרשמי. "ככה זה צריך להיות. העבודה שלי פה בעיצומה ויש הרבה מה להשיג ולאן לשאוף. אבל אם עוצרים רגע ומסתכלים סביב, ברור שזה דבר לא נורמלי. כבר אמרתי שמבחינתי אין מועדון טוב יותר בארץ מהפועל ירושלים. התכוונתי לזה. המשאבים האנושיים החריגים שהמקום הזה יודע לספק מייצרים עבורי סביבת עבודה מיטבית, יחד עם צוות מקצועי אדיר ורחב ששותף לעבודה שלי, ומחלקת נוער יצרנית. וכמובן – התמיכה של הקהל הכל כך איכותי ומשפחתי. זכיתי. זו הזדמנות להודות לכולם, ולהזכיר שהאימון הבא הוא מחר ב-11 בבוקר. יאללה הפועל!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי