ברדה: "המאבק בין מכבי ת"א לחיפה על האליפות הוא לא ענייננו"

play
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע | ברני ארדוב
היה נבדל? צפו בפנדל מעורר המחלוקת שקיבלה באר שבע נגד מכבי תל אביב 03:11

אחרי שניצח את המוליכה השבוע ולקראת המפגש עם האלופה, אמר המאמן: "רוצים לעשות את הכי טוב בשביל הפועל באר שבע". וגם: על הבצורת של רותם חטואל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנות שלה לקראת המשחק מול מכבי חיפה במוצאי שבת ב-20:00, והמאמן אליניב ברדה לא מכניס את עצמו ואת הקבוצה שלו למאבק על המקום הראשון: "שיחקנו נגד מכבי תל אביב, נשחק עכשיו נגד מכבי חיפה, המאבק בין שתיהן הוא לא העניין שלנו. אנחנו רוצים לעשות הכי טוב בשביל הפועל באר שבע ובשביל זה ניסע לשחק. יהיה ללא ספק משחק קשה".

מי שהיה בעין הסערה השבוע הוא רותם חטואל, שרשם עוד משחק פושר מאוד והוא כבר סופר שמונה משחקים, כולל בגביע המדינה, בהם לא כבש. שחקן ההתקפה החשוב של הפועל באר שבע כבר עם למעלה מחודשיים ללא שער. במשחק האחרון מול מכבי תל אביב הוא פתח בהרכב, הוחלף בדקה ה-52 וניכר עליו כי הבצורת פוגעת במצב רוחו.

רותם חטואל הפועל באר שבע
לא אהב את החילוף והתנצל על התהנהגותו. חטואל | ברני ארדוב

אליניב ברדה אמר על השחקן שלו: "רותם עובד מאוד קשה באימונים וברמה המקצועית הוא צריך לעשות את הדברים יותר טוב במגרש, הוא מאוד רוצה לחזור ליכולת שכולם מכירים וכולם מצפים ממנו. לפעמים בכדורגל הדברים לא מסתדרים כל כך מהר, זה לא הוקוס פוקוס. ברגע שיצאת מיכולת הבקעה, הביטחון מתערער ואני חושב שבכל מה שקשור ליחס מהקהל, זה הזמן לתת לו ביטחון, לתמוך בו ולהרים אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי