רוני לוי האריך את חוזהו בהפועל חיפה

play
רוני לוי מאמן הפועל חיפה עם תומר יוספי | קובי אליהו
צפו: הפועל חיפה עצרה את בני ריינה עם 0:2 וניצחון ראשון בפלייאוף 06:10

אחרי עונה מוצלחת והתברגות בצמרת, המאמן בן ה-57 חתם לעונה שלישית במועדון: "רוצה להמשיך בדרך בה התחלנו". יואב כץ: "שיתוף הפעולה בינינו יוביל להצלחות גדולות גם בעונה הבאה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שעות ספורות לאחר שדיבר במסיבת העיתונאים על רצונו להמשיך בהפועל חיפה ("טוב לי, אין סיבה שדברים לא ייסגרו"), הודיע המועדון על הארכת חוזהו של רוני לוי בעונה נוספת. המאמן שהיה בין המועמדים לנבחרת ישראל, ימשיך במועדון לעונה שלישית, אחרי שהגיע אליו באוקטובר 2022, סיים במקום השביעי והעונה כבר הגיע עם הפועל חיפה לפלייאוף העליון מהמקום הרביעי, כשהוא עדיין נאבק על כרטיס לאירופה.

לאחר החתימה אמר המאמן בן ה-57: "אני מאוד שמח להמשיך במועדון. יש שיתוף פעולה מצוין עם יואב כץ וחיבור טוב להפועל חיפה, למועדון ולקהל, ואני רוצה להמשיך בדרך בה התחלנו".

הבעלים יואב כץ אמר: "אני שמח שרוני לוי ממשיך איתנו לעונה נוספת, שלישית ברציפות, מה שיעזור לנו לשמור על יציבות מקצועית ובבניית הסגל לעונה הבאה לצד השגת המטרות בעונה זו. אין לי ספק ששיתוף הפעולה ביני לבין רוני, יחד עם יתר אנשי הצוות, יסייע להמשיך להוביל את הקבוצה להצלחות גדולות גם בעונה הבאה".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי
יש המשכיות. רוני לוי | מאור אלקסלסי

לוי הגיע להפועל חיפה כאמור באוקטובר 2022, לאחר שצברה שמונה נקודות בלבד בתשעת מחזורי הפתיחה בהדרכת ניר קלינגר. לפני כן אימן את מכבי חיפה (שלוש אליפויות רצופות בקדנציה הראשונה, גביע בשנייה) וכן את מכבי פתח תקוה, אוניראה, בית"ר ירושלים (שלוש קדנציות), סטיאווה בוקרשט, אנורתוזיס פמגוסטה (שתי קדנציות), מכבי נתניה והפועל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי