ספרא ומינצברג החליפו טיוטות: "השינויים לא קריטיים"

play
דייויד מינצברג בעלים הפועל תל אביב | דני מרון
צפו: אלטמן כבש צמד והחמיץ מקרוב, הפועל ת"א הפסידה 4:2 נגד מכבי פ"ת 05:09

הפועל תל אביב תעבור בעלות? קבוצת מינצברג שינתה מספר סעיפים במסמך ההבנות, אך הן הוגדרו ככאלה שלא יפילו עסקה, אך ירידת ליגה תשנה את תנאיה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

האם הפועל תל אביב תעבור לידיים של אדמונד ספרא? בשעות האחרונות הוחלפו מספר טיוטות בין הצדדים. בתחילה עורכי דינו של דייויד מינצברג וקבוצת האמריקאים שלחו השגות בנוגע למסמך ההבנות, אותן הגדירו בצד של ספרא כ"לא קריטיים" ויצרו אופטימיות שבסופו של דבר מינצברג יחתום על המסמך. לאחר מכן נשלח נוסח חדש למינצברג לאישור מחדש, בתקווה שעד מחר הוא יחזיר אותו חתום.

צריך לציין כי מסמך העקרונות אינו מחייב משפטית ועל פי ההסכם הג'נטלמני בין הצדדים לאחריו תעביר קבוצת מינצברג את כל הניירת והפרטים הכלכליים לבדיקה של נציגי ספרא. לא מדובר עדיין בבדיקת נאותות, אלא בחינה פיננסית ראשונה של המצב לפני קבלת החלטה אם להמשיך לבדיקת נאותות או לא.

דייוויד מינצברג הפועל תל אביב
דייוויד מינצברג הפועל תל אביב | דני מרון

יש לציין כי אין הסכמות מלאות בנוגע לגובה ההשקעה של קבוצת מינצברג וגם לגבי חלק מהחובות הנוספים ישנם כמה סימני שאלה שיעמדו במוקד המו"מ בין הצדדים לאחר קבלת הניירת. בסך הכל בצד של אדמונד ספרא ישנה אופטימיות היום בנוגע להתקדמות העסקה, אך מסכמים זאת ב"מתקדמים בזהירות" מתוך חשש לאי הסכמות בהמשך המו"מ.

חשוב לציין, במידה שהאדומים יירדו לליגה הלאומית, תנאי העסקה ישתנו. הכנסות הקבוצה יירדו משמעותית וישנן לעונה הבאה התחייבויות גדולות משמעותית מההכנסות, מה שיביא למצב בו מינצברג ושות' יצטרכו להתמודד עם מצב בו לא יוכלו לקבל את כל ההשקעה שלהם או לחילופין לקחת עליהם חלק מההתחייבויות או הנושאים שנמצאים בדיונים משפטיים.

יש לציין כי בתכנית העבודה של ספרא יש תכנון לבנות קבוצה ל-3 שנים קדימה בתקציב שפוי, שכר שחקנים סביב 25 מיליון ש"ח, שלד צעיר ובריא יחד עם מספר ישראלים וזרים בעלי שיעור קומה, כזה שיוכל בעתיד להיות הבסיס של הקבוצה לקראת השנים הבאות, מתוך רצון לנסות ולהשיג בכל שנה כרטיס לאירופה. בסביבת ספרא אמרו: "אם וכאשר הכל ייסגר, הקהל יצטרך סבלנות, נבנה את זה טוב ונכון לכמה שנים קדימה במספרים נכונים להפועל תל אביב ולא בשיגעון, כולם יצטרכו סבלנות כדי שזה יצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי