מאות אוהדי הפועל ת"א פרצו לאזור חדר ההלבשה, אבוקסיס לא מתפטר

התבוסה ההיסטורית 5:1 לבית"ר ירושלים וההתקרבות לירידת ליגה הציתו את הקהל. שלושה נעצרו, אבוקסיס התעקש שהוא נשאר. רוב שחקני הפועל תל אביב בחרו שלא להתעמת עם האוהדים שהמתינו בחודורוב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מאות אוהדי הפועל תל אביב פרצו הערב לאזור חדר ההלבשה של הקבוצה ונעצרו על ידי עשרות כוחות משטרה שהגיעו למקום. אחרים המתינו הערב (שבת) לשחקנים מחוץ לבלומפילד, קיללו וקראו נגדם ונגד אנשי הצוות המקצועי בתום התבוסה ההיסטורית 5:1 לבית"ר ירושלים. בעקבות הניצחון של מ.ס. אשדוד על הפועל פתח תקוה במשחק המקביל, האדומים ירדו מתחת לקו אדום ומרוחקים 3 נקודות מהינצלות – כנראה בדרך לירידה שלישית בתולדות של המועדון.

"התחושות קשות, להפסיד משחק כזה חשוב בצורה כזו", אמר יוסי אבוקסיס, שהדגיש שהוא לא שוקל להתפטר, "המחצית הראשונה שלנו הייתה הכי טובה מאז שהגעתי. עשינו טעות קשה וספגנו בקרן, רדפנו, הגענו למצבים ולא כבשנו. בתחילת המחצית השנייה הייתה התפרקות מאוד מאכזבת וכואבת, אבל זה הכדורגל וצריך להתמודד גם עם זה".

הפועל תל אביב פיגרה 1:0, אבל ספגה פעמיים בדקות 50 ו-55 ולאחר מכן התפרקה לגמרי. אבוקסיס אמר: "בהפסקה הייתה תחושה טובה, כולם הרימו אחד את השני. אבל לא נכנסנו טוב, ספגנו שני שערים מהירים וכאן המשחק כבר היה גמור. השחקנים איבדו משמעת טקטית וריכוז וככה סופגים שערים נוספים. במחצית השנייה כל כדור עומק שלהם היה מצב לגול".

אבוקסיס התיחס בקצרה להיעדרות של אמיליוס זובאס, שנפצע באימון המסכם: "אני עדיין לא יודע מה קרה שם. הוא נפצע באימון, לא ידענו מה חומרת הפציעה והבנו שהוא עלה על טיסה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי