"עברנו משוכה גבוהה": הניצחון של מכבי ת"א ש"לקח מרובי קין 10 שנים"

play
אופיר דוידזאדה, אבישי כהן, שחקני מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי
צפו: פרץ שבר שיא וזהבי רשם בישול ענק, מכבי תל אביב ניצחה 2:3 את ריינה 03:40

המוליכה ניצחה 2:3 בריינה והשיגה נקודות חשובות, אבל הדרך שוב לוותה בקשיים ורגעי סבל. קין זיהה בעיות: "אנחנו צריכים להיות דלוקים כל המשחק ולא מכובים אפילו לא לרגע". וגם המחמאות לרז שלמה, למרות החילוף

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

"שנה? אני חושב שהמשחק הזה לקח לי עשר שנים מהחיים", כך אמר חצי בצחוק חצי ברצינות רובי קין בסיום הניצחון של מכבי תל אביב אתמול (שבת) מול מכבי בני ריינה. בשורה התחתונה מכבי תל אביב ניצחה יריבה איכותית במשחק חוץ והגדילה לפחות זמנית את הפער ממכבי חיפה ל-10 נקודות הפרש, אבל הדרך הייתה בעייתית מאוד, מלווה בהמון קשיים. טעויות בהגנה, הססנות, חוסר ריכוז, אי שקט. היה למכבי תל אביב הרבה מזל אתמול בנוף הגליל לנצח 2:3.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אחרי הניצחון על בני ריינה
בתקופה כזאת, העיקר הניצחון. מכבי חוגגת | מאור אלקסלסי
שחקני מכבי תל אביב, אושר דוידה, דור תורג'מן, עם דגל לזכרו של סמ
זוכרים מה באמת חשוב. מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי
שחקני מכבי תל אביב, גבי קניקובסקי, רוי רביבו, עם דגל לזכרו של סמל דולב חיים מלכה ז"ל
| מאור אלקסלסי

קין החמיא ליריבה בסיום, האשים קצת את הדשא שלא הושקה, אבל גם הודה שהיו במשחק של מכבי תל אביב יותר מדי בעיות. "אנחנו צריכים להיות דלוקים כל המשחק ולא מכובים אפילו לא לרגע", אמר מאמן מכבי תל אביב. "הקהל גם היה שלנו. לא היתה סיבה לא ליהנות מתחושה של ביתיות".

קין מיהר בסיום להחמיא לרז שלמה אותו החליף במחצית השנייה אחרי טעות רעה של הבלם שהובילה לספיגת השער השני של ריינה. "רז היה השחקן הטוב שלנו במשחקים האחרונים. היה לו משחק פחות טוב והרגשתי צורך לעשות חילוף ולהכניס במקומו את נחמיאס. זה לא אומר דבר לגבי ההמשך"

במכבי תל אביב החמיאו מאוד לבני ריינה. "לא במקרה הם ניצחו פעמיים את מכבי חיפה ועשו פעמיים תיקו מולנו", אמרו גורמים במועדון. "עברנו משוכה גבוהה מאוד היום. ניצחון חוץ בריינה הוא אחד הצמתים החשובים של קבוצה בעונה, במיוחד כשהם בתקופה מצוינת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי