תקופת המבחן של שחקני ב"ש: "הסגל ייבנה בהתאם לאיך שייראו כעת"

play
מתעלם מהעתיד ונהנה מההווה. ברדה חוגג עם קיניונס | דני מרון
צפו: הפועל באר שבע חזרה מפיגור ל-1:2 ביתי על סכנין, שער נהדר לחורי 04:48

בקבוצה מרוצים מהניצחון ומהמהפך, אך מודאגים מהנטייה החוזרת להיכנס לפיגור ומבהירים לשחקנים: "מי שרוצה להיות כאן בעונה הבאה, צריך להראות שמגיע לו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

סיפוק רב בהפועל באר שבע מהניצחון אמש (שני) על בני סכנין. שני אלמנטים בעיקר שימחו את אליניב ברדה וראשי הקבוצה. הראשון, שהקבוצה לא חוותה ירידה אחרי חצי גמר גביע המדינה ולמרות שינויים בהרכב, ובראשם היעדרותו של מיגל ויטור, ידעה לעבור מפסגת הרגשות בחצי הגמר לניצחון ליגה אתמול מול טרנר שהיה ברובו ריק עם 6,000 אוהדים בלבד.

האלמנט השני היה המהפך שעשו השחקנים בתוצאה אחרי שסכנין עלתה ליתרון. בנדבך הזה נרשמה אמנם קורת רוח כי השחקנים חזרו לניצחון של 1:2, אבל ברדה ממש לא היה מרוצה מכך שהקבוצה שוב ספגה ראשונה ונאלצה לרדוף. זה קרה להפועל באר שבע גם מול מכבי נתניה בחצי הגמר וזה קרה לה בפלייאוף גם מול מכבי חיפה ומכבי בני ריינה. בחמשת משחקיה האחרונים, הפועל באר שבע נקלעה לפיגור בארבעה וזה המון מבחינת ברדה. מול נתניה וסכנין אמש, באר שבע ידעה להפוך. מול מכבי חיפה ובני ריינה, היא לא ידעה לחזור מהפיגור ועל כך ברדה מתכוון לתת את הדעת.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע לצד יוני סטויאנוב
לא מרוצה לחלוטין. ברדה אמש | דני מרון

"הסגל של העונה הבאה ייבנה הרבה לפי איך שהשחקנים ייראו בפלייאוף ובגמר הגביע", אומרים בהפועל באר שבע. "מי שרוצה להיות חלק מהמועדון הזה בעונה הבאה, צריך להראות בחודש שנותר לעונה הזו, שמגיע לו להיות חלק מהפועל באר שבע".

בקבוצה מאוד מודאגים מהפציעה של מריאנו באריירו וחוששים כי הוא קרע את המיניסקוס וגמר את העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי