אכזבה גדולה וצורך בחיזוק משמעותי: הפועל חיפה מסכמת הפסד בדרבי

play
הפועל חיפה בקושי ניסתה לצאת קדימה. מוחמד קמארה | מאור אלקסלסי
צפו: דין דוד כבש צמד משני בישולים של פיירו, מכבי חיפה ניצחה 0:2 בדרבי 02:51

במועדון התאכזבו מאוד מהיכולת וחוסר האונים מול מכבי חיפה. העמדה המרכזית של לוי לחיזוק: קשר אחורי זר, אבל לא רק

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

ביקורות בהפועל חיפה על היכולת של הקבוצה אתמול (שני) בדרבי שהסתיים בהפסד 2:0. במועדון היו מאוכזבים מאוד מכך שעד דקות הסיום הקבוצה לא בעטה אפילו פעם אחת לשער ונראתה חסרת אונים מול מכבי חיפה. במועדון מתכוונים להתחזק משמעותית בעונה הבאה כשהעמדה העיקרית אותה סימן המאמן רוני לוי היא הקשר האחורי. בחיפה יחפשו זר לעמדה זו, אבל במועדון משוכנעים שצריך כמות משמעותית נוספת של שחקני רכש כדי להעמיד בעונה הבאה קבוצה איכותית.

לוי שלח מסר לשחקנים הנוכחיים והבהיר שיש להם הרבה על מה לשחק עד תום העונה ובעיקר על החוזה שלהם. "אני לא יכול לחשוב בכלל על מצב שאין על מה לשחק", אמר המאמן, "מבחינתי גם בשכונה תמיד יש על מה לשחק. בטח שזה פלייאוף עליון ושחקנים פה משחקים על החוזים שלהם. רואים אותם גם פה וגם בקבוצות אחרות, אז יש אלף סיבות למה להמשיך לשחק רציני".

לוי הוסיף: "משחק חלש מאוד שלנו, לא הופענו מבחינת כדורגל. בכל מה שקשור להחזקת כדור בהתקפה לא הופענו, היינו בסדר בהגנה, אבל היינו חייבים קצת להחזיק בכדור. הזמנו עוד ועוד לחץ של מכבי חיפה. היו שתי טעויות לא מתאימות, אבל המשחק בכללותו רע מאוד שלנו והפסדנו בצדק. אנחנו תמיד מנסים ורוצים ומאמינים שאפשר. לפעמים זה מסתדר יותר ולצערי עכשיו זה מסתדר פחות. נצטרך להסיק מסקנות ולראות איך משפרים את זה".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה
מסר לשחקנים. לוי | מאור אלקסלסי

עוד אמר המאמן: "כמובן שבשנה הבאה נצטרך להתחזק בצורה נכונה כדי שנוכל לא רק להגיע לפלייאוף העליון, אלא גם לשחק כדורגל טוב יותר. יש הרבה מחשבות לגבי העונה הבאה ואני מדבר על זה עם יואב. יש הרבה עבודה ובקיץ שעבר הייתה יותר עבודה. עכשיו יש 11-12 שחקנים שימשיכו בוודאות וזה משמעותי. יש הרבה עבודה למצוא את השחקנים המתאימים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי