ליענקל'ה זה לא היה קורה? "אם בית"ר תפסיד לאשדוד זה יהיה על הראש שלך"

play
נשיא מכבי חיפה יעקב שחר עם יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון | ברני ארדוב
צפו: אוהדים של הפועל תל אביב מנסים לפרוץ לחדר ההלבשה אחרי ההפסד לבית"ר 00:22

אמיר ליובין תקף את ההחלטה לא לקיים את המשחק של הפועל ת"א במקביל לזה של אשדוד: "הפכו את המועדון הענק הזה למועדון קטן שאפשר להתעלל בו". על אדמונד ספרא: "ירידה ללאומית - לא סוף העולם"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי המפלה הקשה מול בית"ר ירושלים ולקראת המשחק הקריטי מול מכבי נתניה בשבת (17:00, ישיר בספורט4), יו"ר הפועל תל אביב בעבר, אמיר ליובין, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס בין השאר לכך שהמשחק לא ייערך במקביל לזה של מ.ס. אשדוד בטדי.

האזינו לדברים

על כך שהמשחקים של הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד לא ייערכו במקביל: "אני חושב שזו בושה וחרפה, אנחנו לא קיימים במנהלת הליגות ולא מתייחסים אלינו. אין לי ספק שאם יענ'קלה שחר, אלונה ברקת או אנשיו של מיטש גולדהאר היו באותו סיטואציה, המשחקים היו באותה השעה. אני לא אומר שזה בכוונה אלא בחוסר התחשבות. איך הפכו את המועדון הענק הזה, הפועל תל אביב, למועדון קטן שאפשר להתעלל בו בצורה הזו. אני אומר פה לארז כלפון, ואני בטוח שזה מגיע אליו, אני מכיר אותו באופן אישי עוד מהימים שהוא עבד עם אריק שרון – תקשיב טוב, אוי ואבוי ספורטיבית אם שני המשחקים לא יהיו באותו יום ושעה, מאחר ואם בית"ר תדע שהיא לא צריכים להתאמץ ואכן תפסיד לאשדוד בטדי, זה על הראש של המנהלת ושלך".

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר עם יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון | ברני ארדוב

על כך שאדמונד ספרא עשוי לקבל קבוצה בליגה הלאומית: "זה לא יהיה סוף העולם אם גם לרוכש חדש, שהוא מיליארדר, תהיה שנה לבנות את הקבוצה, לשים את האנשים שהוא רוצה ולאט לאט להתאקלם. בדרך כלל בשנה הראשונה כשאתה מגיע, אתה חוטף זבנג. מינצברג, על פי מה שפורסם, השקיעו העונה קרוב ל-16-17 מיליון שקל וקיבלו את המכה של השנה הראשונה, עדיף ששכר הלימוד יהיה בלאומית".

על יוסי אבוקסיס שסיים את דרכו במועדון: "אין ספק שבמבחן התוצאה הוא נכשל. כל מי שמכיר את המערכת יודע ומבין שאחת הטעויות שיוסי עשה שבשבוע הזה שבו היה ברור שהוא יגיע להפועל, הוא לא הרים טלפון לחן סול ואמר שאם משחררים שחקן כזה או אחר הוא לא מגיע. אני חושב שזו אחת הטעויות הכי גדולות שלו, שהוא נתן לשבוע הזה לעבור. גם אם אי אפשר להביא שחקנים, יכולת להרים את הטלפון ולעמוד על זה שלא ישוחרר שחקן זה או אחר. חבל שזה לא נעשה ואני בטוח שהיום הוא גם כן חושב כך".

יוסי אבוקסיס | מגד גוזני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי