המנהלת הודיעה להפועל תל אביב: לא תשחקו במקביל לבית"ר-אשדוד

play
איזו אכזבה. אלטמן | קובי אליהו
צפו: בית"ר ירושלים הביסה 1:5 את הפועל ת"א והורידה אותה מתחת לקו האדום 05:10

האדומים ביקשו ששני משחקי התחתית המכריעים ייערכו במקביל, המנהלת הסבירה מדוע השינוי לא מתאפשר. נתניה תשחק נגד הפועל בשבת (17:00, ספורט4), ובית"ר נגד אשדוד בשני (20:30, ספורט1)

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מנהלת הליגות בכדורגל הודיעה רשמית להפועל תל אביב כי משחקה הקרוב מול מכבי נתניה ייערך כמתוכנן בשבת הקרובה (17:00, ספורט4). כזכור הפועל פנתה למנהלת בתחילת השבוע וביקשה שהמשחק שלה מול נתניה יהיה במועד במקביל לבית"ר ירושלים נגד מ.ס. אשדוד בגלל החשיבות של המשחקים על קרבות התחתית.

בהתחלה נעשו ניסיונות לבדוק האם יש היתכנות למצב שבו אפשר יהיה לקיים את המשחקים במקביל, אך נמצא כי יש התנגדות גם מצד הקבוצות וגם מצד הזכיינים וגם מצד הטוטו לקיים את המשחקים בשעה זהה ובאותו יום, ולכן המנהלת הודיעה רשמית שהמשחק של הפועל תל אביב ייערך ביום שבת בנתניה, ואילו בית"ר נגד אשדוד ייערך ביום שני כפי שתוכנן (20:30, ספורט1).

רן בנימין הפועל תל אביב מאוכזב
רן בנימין הפועל תל אביב מאוכזב | קובי אליהו

האפשרות להעביר משבת לשני לא התאפשרה כי באותו יום משחקת הפועל חדרה נגד מכבי פתח תקוה באצטדיון בנתניה והוא כבר תפוס. בנוסף, מאחר שהמועד למשחקים נקבע כבר לפני שלושה שבועות, ואז לא הייתה שום התנגדות מצד אף אחת מהקבוצות – המנהלת הודיעה שהמשחק יתקיים בשבת כמתוכנן ולא יתבצע שינוי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי