הפועל פתח תקוה זועמת: למה לא פורסמה השיחה עם ה-VAR באשדוד?

play
עידן ורד שחקן הפועל פתח תקוה | לירון מולדובן
צפו: שער מפוקפק העניק לאשדוד ניצחון שהוריד את הפועל פתח תקוה ליגה 06:08

בקבוצה פנו לאיגוד השופטים בדרישה להבין למה השער השנוי במחלוקת של אשדוד אושר על ידי שופטי המסך: "דורשים להבין את תהליך קבלת ההחלטה"

(גודל טקסט)

ראשי הפועל פתח תקוה דורשים מאיגוד השופטים לפרסם את קלטת השמע בין השופט המרכזי לשופטי המסך (VAR) במשחק האחרון נגד מ.ס אשדוד. בפתח תקוה זועמים על אישור השער של אשדוד ודורשים כעת לפרסם פומבית את השיחה בין השופטים על מנת לראות מדוע אושר השער.

בפתח תקוה מסרו: "בעקבות השער הלא חוקי שאושר לקבוצת מ.ס אשדוד במשחק מול הפועל פתח תקוה ביום שבת, פנו אנשי המועדון אל איגוד השופטים, בבקשה להבין מה הייתה הסיבה לאישור השער לזכות מ.ס אשדוד. לצערנו, ולמרות שהובטח שכך יעשה אחרי חג הפסח, לא קיבלנו עד כה הסבר כלשהו לסיבה בגינה אושר השער. כמו כן, לא הועברה אלינו קלטות שמע VAR, שאמורה להסביר את תהליך קבלת ההחלטה השנויה במחלוקת".

עידן ורד, גולן בני שחקני הפועל פתח תקוה מאוכזב
הקבוצה לא ירדה בגלל השופטים, אבל אי אפשר לעבור על זה לסדר היום. הפועל פתח תקוה | לירון מולדובן

שופט העבר הבינלאומי, לירן ליאני, הטיב לציין את הדברים: "השופט המרכזי היה קרוב מאוד לאירוע והיה עליו לאבחן ולשרוק בעצמו לעבירה. וכאשר השופט במגרש טועה, מחובתו של שופט המסך לתקן אותו. אני מודה שאני מנסה להיכנס לראש של שופט המסך ולהבין מה היה השיקול שלו לאשר את השער ואני לא מצליח להבין".

יש לציין כי טעות השיפוט הקשה, עליה לא היה עוררין בקרב כלל אנשי הכדורגל, שופטים לשעבר ואנשי תקשורת, מגיעה לאחר מספר טעויות גורליות נוספות לחובתה של הקבוצה – ביניהן הרחקתו השגויה של רז שטיין מול הפועל תל אביב, ופסילת השער, הגבולית במקרה הטוב, מול בית"ר ירושלים.

הפועל פתח תקוה יודעת שהיא לא ירדה לליגה הלאומית בגלל טעויות השיפוט, אך מרצף האירועים נוצרת תחושה קשה ולא נעימה. "אנו דורשים מאיגוד השופטים להסביר את האישור התמוה של השער מיום שבת, כמו גם, לספק את הקלטות השופטים מהמשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי