"גם בלי אליפות, מכבי חיפה הקבוצה הכי טובה וחזקה בארץ" ‎

play
ליאור רפאלוב מכבי חיפה מול מכבי תל אביב | אריאל שלום
צפו: דין דוד כבש צמד משני בישולים של פיירו, מכבי חיפה ניצחה 0:2 בדרבי 02:51

מאיה רוסו חגגה יום הולדת 50 במועדון השלוותה, בניצוחו של המפיק שון בלאיש. בעלה ג'ובני נשאל האם לירוקים יש סיכוי לעקוף את מכבי ת"א, והיא עצמה הבהירה: "חיפה תזכה בעונה הבאה". ומי הגיעו להרים?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בשבוע שעבר ויקטוריה בקהאם חגגה 50 במסיבה מושקעת וּמפוארת שאירגן לה בעלה, דיוויד בקהאם, בלונדון, וגם אצלנו ה-זוג הנוצץ של הכדורגל הישראלי עשה את הדרך מחיפה לתל אביב בשביל סיבה טובה מאוד. מאיה פישל רוסו, אשתו של ג'ובאני רוסו, חגגה יובל בהפקה מטורפת בניצוחו של המפיק שון בלאיש במועדון השלוותה בנמל תל אביב.

ג'ובאני רוסו ואשתו מאיה רוסו | אור גפן

בשמלה חומה צמודה, החצי השני של רוסו הוכיחה פעם נוספת שגיל הוא רק מספר, ובגיל 50 היא נראית במילה אחת: וואו. המשפחה והחברים הטובים הגיעו לפרגן, ביניהם בניו של יענקלה שחר, ראובן עטר, משה פרץ ואשתו ירדן, אריק בנדו, אנדי רם, אודי אנגל מנכ"ל וראיטי ישראל, ירדן שועה יחד עם זוגתו המתקמבקת אור זוארץ ואפילו רועי, בנם של הזוג הנוצץ שהתגייס ממש לאחרונה ליחידה מסווגת.

ג'ובאני ומאיה רוסו עם עם המפיק שון בלאיש ומשה פרץ ואשתו ירדן שהגיעו להרים | אור גפן

עם האווירה החגיגית והוויב של חגיגות יום ההולדת, רוסו השיב לשאלה האם לדעתו קיים סיכוי שמכבי חיפה עוד תיקח אליפות העונה? "יש לנו סיכוי, אבל מכבי חיפה, גם בלי אליפות בואי נגיד – זו הקבוצה הכי טובה והכי חזקה בארץ". בלי אליפות אתה אומר? "עם אליפות!".

ג'ובאני רוסו, אודי אנג'ל, מאיה פישל רוסו, אור שחר ואנדי רם | אור גפן

כלת השמחה נשאלה את אותה השאלה והשיבה: "מכבי חיפה תיקח בעונה הבאה אליפות". ומה לגבי העונה? "לא, השנה לא", הבהירה כלת השמחה.

ג'ואני רוסו, ירדן שועה | אור גפן
ג'ובאני רוסו, ירדן שועה, אור זוארץ | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי