משחק העונה של הפועל תל אביב: "צריך להשאיר הכל על הדשא ולנצח"

play
שחקני הפועל תל אביב כשברקע האוהדים מדליקים אבוקות | קובי אליהו
צפו: בית"ר ירושלים הביסה 1:5 את הפועל ת"א והורידה אותה מתחת לקו האדום 05:10

האדומים יוצאים לקרב הישרדות בנתניה (17:00, ספורט4): "נגמרו הדיבורים, אם לא ננצח היום כבר לא נהיה תלויים בעצמנו". פאסי יתלבש אך לא בטוח שיפתח, אלטמן ימשיך בהתקפה. וגם: הדגשים של טועמה והאמונה בברנס

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

דריכות שיא בהפועל תל אביב לקראת משחק החוץ בנתניה הערב (17:00, ספורט4), כאשר הקבוצה מתחת לקו האדום, שלוש נקודות מאחורי מ.ס. אשדוד. במועדון אמרו אתמול: "נגמרו הדיבורים, הגיע זמן המעשים, אם לא ננצח היום כבר לא נהיה תלויים בעצמנו, צריך להשאיר הכל על הדשא ולחזור עם ניצחון".

בריאן פאסי שחש רגישות בשריר עבר צילום שעל פיו נראה כי השחקן כשיר להתמודדות. הוא ייכלל בסגל אך לא בטוח שיפתח, כאשר במקרה שיהיה על הספסל, אור ישראלוב ישחק לצד זיו מורגן ברביעיית הגנה.

אלן אוז'בולט לא בתמונת ה-11 ובמועדון ישנה אכזבה מהגישה של החלוץ בשבועות האחרונים, מאז נודע לו כי האופציה עליו לא תמומש. עומרי אלטמן צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בהתקפה.

שחקן הפועל תל אביב, אלן אוז'בולט
מאכזב. אלן אוז'בולט | ברני ארדוב

סלים טועמה שוחח עם השחקנים על מכבי נתניה, על עזרה לדייויד קופרמן בסגירה של עוז בילו והצטרפותם להתקפה של קשרים כמו איתן אזולאי ומקסים פלקושצ'נקו. בהפועל תל אביב מאמינים בשוער רוי ברנס ואומרים: "יש לו את הכלים, אם יעמוד בלחץ יראו שוער טוב".

כ-6,000 אוהדים צפויים ללוות את האדומים. מכבי נתניה הבהירה אתמול כי לא יתאפשר מעבר בין המפלס העליון לתחתון ביציע של האורחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי