שחקן מכבי חיפה מאוכזב ממעמדו: "הוא לא קיבל דקה אחת בפלייאוף העליון"

play
שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי
צפו: דין דוד כבש צמד משני בישולים של פיירו, מכבי חיפה ניצחה 0:2 בדרבי 02:51

סוכנו של פיינגולד ב"רדיו חיפה": "לא אגיד שזה לא צורם". על רועי אלימלך: "מכבי חיפה שגתה". וגם: עתידו של תורג'מן ("השאיפה היא למכור אותו") ומאבק האליפות ("הסיכויים של חיפה גבוהים מאוד")

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עידן בן אבו, סוכנו של עילי פיינגולד, עלה לשידור ב"מהדורת שישי של הפאנל" ב"רדיו חיפה" והתייחס לפריצה של המגן הימני העונה, להשאלתו של רועי אלימלך וגם לעתידו של דור תורג'מן.

בן אבו פתח את דבריו וסיפר: "עילי היה מאוד קרוב לאולימפיאקוס. לא יודע אם אתם יודעים, אבל קבוצת הנוער של אולימפיאקוס זכתה בליגת האלופות בשבוע שעבר, היא ניצחה 0:3 את מילאן בגמר ובחצי הגמר 1:3 את באיירן מינכן. פספוס? בוא נודה על האמת, זה לא שאולימפיאקוס תכננו להחתים אותו ולשים אותו מגן פותח, הוא תוכנן להתחיל בקבוצת המילואים ולהיות משולב באימונים. אין לדעת לאן זה היה הולך, יכול להיות שעד עכשיו הוא לא היה מקבל הופעה אחת. אין ספק שברגע שחתמנו במכבי חיפה לא ליקקנו דבש, לקח לעילי חמישה חודשים לקבל את ההופעה הראשונה. ההופעה הראשונה הייתה נגד ויאריאל בחוץ, הוא נכנס ל-30 דקות, ואם אני לא טועה גם קנדיל וגם סונדגרן היו פצועים, ועדיין הוא לא פתח. הוא נכנס טוב ולקח בשתי ידיים את הצ'אנס. הוא לא קיבל מתנה ממישהו במכבי חיפה, הוא חיכה הרבה זמן ושיחק בזכות ולא בחסד. אף אחד לא נתן לו הנחה בגלל שהוא גדל במועדון או כי הוא ויתר על אולימפיאקוס".

עילי פיינגולד | מאור אלקסלסי

בן אבו המשיך: "עילי הוא ילד מדהים, הוא תמיד חיובי ומעריך. אני אשקר אם אגיד לך שהוא לא קצת מאוכזב ולא צובט לו שהוא לא שותף בפלייאוף העליון, הוא עוד לא שיחק דקה. מסאי דגו קידם אותו גם בנוער וגם נתן לו את הבמה בבוגרים, והוא גם חבר אישי שלי במשך שנים, אבל אני לא אגיד שזה לא צורם קצת. אני לא יודע מה השיקולים, יכול להיות שמסאי רואה פחות את עילי מגן בקו 5, ויכול להיות שבשלב הזה של העונה הוא רוצה קצת יותר ניסיון, אבל עילי צבר ניסיון גם בליגה וגם באירופה, ובוא נודה על האמת – כמה ניסיון צריך להכניס שחקן נגד הפועל חיפה בדקה ה-86?"

על מיוצג נוסף שלו, המגן רועי אלימלך, שהושאל העונה להפועל פתח תקוה: "אני חושב שמכבי חיפה שגתה גם בהשאלה של רועי, הם היו אמורים להרוויח אותו כבר השנה. בעונה שעברה הוא עשה עונה פנומנלית בעפולה – מגן ימני שהבקיע שמונה שערים".

רועי אלימלך שחקן הפועל פתח תקוה לפני מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה | דני מרון

על מאבק האליפות בליגת העל: "אני חושב שלמכבי חיפה יש סיכויים גבוהים מאוד לזכות באליפות. אם היא תנצח את שני המשחקים הקרובים, היא חזק מאוד במירוץ האליפות. למכבי תל אביב יש ביום שני משחק בסכנין כשהפער כבר יירד ל-4 אם מכבי חיפה תנצח את בני ריינה ואחרי חמישה ימים היא מגיעה לסמי עופר. יהיה לה מאוד קשה לנצח בסכנין. אם מכבי חיפה תנצח את ריינה, תחשוב כמה קשה למכבי תל אביב לשחק ביום שני, ויש גם את הנקודה שהופחתה ועשויה לחזור למכבי חיפה. מכבי חיפה מבחינת חומר השחקנים להערכתי יותר טובה ממכבי תל אביב. העונה היה מאבק בין שתי הקבוצות על מי הקבוצה שתיתן ליריבה את האליפות, וכרגע מכבי חיפה מנצחת במאבק הזה. מכבי חיפה מרשימה, צריך לומר את האמת. מכבי תל אביב השיגה שלוש נקודות בריינה, לא יודע איך הם הצליחו לעשות את זה".

בן אבו התייחס לעתידו של שחקן נוסף שלו, חלוץ מכבי תל אביב דור תורג'מן: "האם הוא יימכר? זאת השאיפה. אנשים שוכחים שלפני שנתיים הוא שיחק בבית"ר ת"א, ירד לליגה א' וסיים עם שלושה שערים. בעונה שלאחר מכן בקבוצה הבוגרת, על כף יד אחת אני יכול לספור את ההופעות. ואז הגיע הקיץ המטורף שלו עם הנבחרות, וזה פתח את העיניים של כולם וגם פתח את הציפיות והתיאבון שלנו. העונה הזאת יש לו משהו כמו 19 משחקים בהרכב ועוד מספר לא מבוטל של משחקים שבהם הוא נכנס מחליף. ראוי ששחקן הרכב ראשון בנבחרת הבוגרת יהיה שחקן הרכב ראשון בקבוצה שלו, אבל לא כזה פשוט כשיש את ערן זהבי. מה יהיה בעונה הבאה? דור בשל מתמיד וגם אני חושב שמכבי תל אביב לא תחסום אותו אם תגיע הצעה ראויה. בלי לזלזל בליגה האוסטרית, לא מדובר על מעבר לשם".

דור תורג'מן שחקן מכבי תל אביב חוגג שער | אריאל שלום

לסיום, בן אבו דיבר על הקושי המסתמן בהבאת זרים בשל המלחמה: "יהיה קשה להביא זרים איכותיים בקיץ הקרוב. לא אומר שזה יהיה בלתי אפשרי, אבל בוא נגיד ששחקן טוב בשביל לבוא לישראל במצב הנוכחי, יצטרכו הקבוצות לשכנע אותו קצת יותר. בוא נקווה ששיחות ההסברה של המועדונים כלפי השחקנים הזרים יהיו יותר טובות מאשר ההסברה שלנו באופן כללי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי