"לבוא ולהגיד אמירה כזו מבזה על בית"ר ירושלים – שביט אלימלך טעה ובגדול"

play
שביט אלימלך | דני מרון
צפו: טועמה פרץ בבכי, הפועל תל אביב ניצחה את נתניה וסיבכה את התחתית 03:27

ראובן עטר התייחס ב"רדיו חיפה" לדברים שאמר שוער העבר האגדי של הפועל תל אביב: "לא מתאים לו, זה רע מאוד. בית"ר תרוץ ותשחק התקפי, היא חייבת את הנקודות". על רוי ברנס: "הוא צריך עזרה מנטלית"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון החשוב של הפועל תל אביב על מכבי נתניה ולקראת ההתמודדות המסקרנת הערב (שני) בין בית"ר ירושלים למועדון ספורט אשדוד (20:30, שידור ישיר בספורט4), כוכב העבר והפרשן ראובן עטר דיבר בתוכניתו של יניב קטן ב"רדיו חיפה" וניתח את מאבק הירידה.

למרות הניצחון של הפועל תל אביב, עטר זיהה נקודת תורפה: "יש לה בעיה בשער. רוי ברנס, וואו. אני מאמין שהוא הרבה יותר טוב ממה שהוא מראה, פשוט הלחץ משחק תפקיד. אני חושב שהוא צריך עזרה מנטלית. לניר דוידויבץ' יש הרבה עבודה, הוא חייב להשתלט עליו בפן הרגשי והמנטלי. שיעשו לו איזה משהו במהלך השבוע שדומה למשחק ויאתגר אותו, כי הכל יפול ויקום עליו".

רוי ברנס | אודי ציטיאט

עטר התייחס למשחק בין בית"ר לאשדוד הערב: "אם הפועל תל אביב לא הייתה מנצחת את נתניה אז היה יותר קל לאשדוד, כי בית"ר הייתה בטוחה במקום שלה בליגה. כרגע, בית"ר חייבת נקודות.

"האמירה הלא נכונה והמבזה של שביט אלימלך, שהוא התפתה ואמר שהוא מקווה ששחקני בית"ר ירושלים יקשרו את השרוכים בזמן – לא מתאים לו, זה זה רע מאוד. הטענות לקשירת שרוכים לא היו לבית"ר ירושלים אלא לבית שאן. לבוא ולהגיד אמירה כזו על בית"ר, זה לא מתאים לו לשביט. הוא טעה טבגדול. בית"ר של יצחקי זו קבוצה יותר טובה מאשדוד, קבוצה שתרוץ, תשחק התקפי ויש לה שחקנים שרוצים לשפר את המספרים שלהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי