גורמים במכבי חיפה: סיכויים קלושים ששרי יחזור בעונה הבאה

play
נפרד בדמעות. שרי | דני מרון
צפו: מכבי חיפה פירקה 1:5 את ריינה, צמדים לדוד ולפיירו 06:25

הקשר מסיים תקופת השאלה בהולנד, אך גורמים בחיפה העריכו לאור ההתפתחויות האחרונות שהסיכויים שיחזור נמוכים. צפו בצמד הנהדר שלו בניימיכן. אם פיירו יימכר, חיפה תצרף חלוץ זר וכבר גיששה בנוגע לעלויותיו של שקורין

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

צ'ארון שרי לא צפוי לחזור למכבי חיפה בעונה הבאה, כך העריכו היום (שני) גורמים במועדון. שרי כזכור עבר בהשאלה לניימיכן ההולנדית לאור בעיות רפואיות של בנו, אך כעת גורמים בחיפה העריכו שהסיכויים שיחזור אינם גבוהים וזאת לאור שיחות והתפתחויות לאחרונה.

ההולנדי נחשב לאחד הזרים המוערכים והאהובים בתולדות המועדון, אך נראה שברק בכר שחוזר לקבוצה יצטרך להסתדר בלעדיו. לשרי לא אמורה להיות בעיה למצוא קבוצה בהולנד אחרי חצי עונה מצויינת שרשם במדי ניימיכן. הערב הוא חגג צמד נפלא מול אקסלסיור – הראשון עם פצצה לחיבורים בדקה ה-60, והשני עם בעיטה מהאוויר בדקה ה-73.

בחיפה יצרפו שחקן בעמדה שלו, כשגם אופציית חזרתו של דיא סבע תילקח בחשבון אם לא הוא יימכר לאמירייטס קלאב בה הוא משחק כמושאל.

צ'ארון שרי במדי ניימיכן
ניימיכן זכתה בו ונהנית ממנו במיוחד. צ'ארון שרי | GettyImages, Rico Brouwer/Soccrates

שרי כבש היום צמד. צפו בשער הראשון

צפו בשער השני

בנוגע לעמדת החלוץ, בחיפה היו שמחים להשאיר את פרנזי פיירו אך מבינים שהשחקן צפוי לקבל הצעות מקבוצות בליגות בכירות יותר. אם תגיע הצעה גבוהה בהתאם לתחזיות, בחיפה לא יעמדו בדרכו של פיירו שרוצה להתקדם.

במקרה כזה, הנטייה של הנהלת חיפה והצוות המקצועי בעונה הבאה היא לצרף שחקן זר. אחד המועמדים הוא כידוע איליה שקורין, אקס מכבי פתח תקוה שמככב בעונה בליגה הפולנית. בחיפה אף גיששו לגבי עלויותיו של השחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי