מכבי פ"ת חוגגת: קוז'וך צפוי להמשיך, מומשה האופציה על לוקה שטור

play
מאמן מכבי פתח תקוה רן קוז'וך | קובי אליהו
צפו: מחאמיד כבש צמד, מכבי פ"ת הביסה 0:4 את הפועל חדרה ונשארה בליגה 06:13

אחרי שהבטיחו הישארות, במועדון ינסו להחתים את המאמן וחלק מהסגל לעונה נוספת ומסמנים את המטרה הבאה: "אנחנו רוצים את הגביע מאוד"

(גודל טקסט)

חגיגות גדולות במכבי פתח תקוה, שעמדה במשימה שהציבה לעצמה בתחילת העונה והבטיחה אמש עונה נוספת בליגת העל. המלאבסים עשו את זה בסטייל, עם ניצחון גדול 0:4 על הפועל חדרה, שבעצמה הסתבכה כעת בתחתית הטבלה. הניצחון הגדול הגיע במהלך חודש מוצלח מאוד, שבו היא בין היתר מנצחת 2:4 את מכבי תל אביב ומדיחה אותה מהגביע, מנצחת 2:4 את הפועל תל אביב וחולפת בקלילות על נוף הגליל עם 0:3 בחצי הגמר.

"אנחנו מאושרים, עמדנו במטרה והבטחנו עונה נוספת בליגת העל, מגיע כל הכבוד למאמן רן קוז'וך ולשחקנים", אמר גורם במועדון בסיום. "נשארנו בזכות ולא בחסד ומגיע לנו להיות עוד עונה בליגת העל. עכשיו כשהבטחנו את ההישארות, אפשר לחשוב קדימה על גמר הגביע בסוף החודש. העונה שלנו מוצלחת בכל מקרה. זכייה בגביע תהיה החותמת הסופית ואנחנו רוצים את זה מאוד".

הבעלים אבי לוזון, התרשם העונה מאוד מעבודתו של קוז'וך וכבר עם הגעתו של המאמן בינואר, היה ברור שאם הקבוצה תישאר בליגה, קוז'וך יהיה זה שיוביל אותה גם בעונה הבאה. בנוסף למאמן, גם לא מעט שחקנים קיבלו אמש מחמאות על יכולתם, ביניהם אנאס מחמיד שסוף סוף חזר להבקיע וסיים עם צמד, ומאור לוי ששוב כבש.

לוקה שטור מכבי פתח תקוה
צפוי להישאר בפתח תקווה. לוקה שטור | ברני ארדוב

לצד ההכנות לגמר הגביע, במועדון כבר החלו בפעולות הראשונות לקראת העונה הבאה, כאשר המשימה הראשונה היא הארכת חוזהו של המאמן רן קוז'וך שצפוי להמשיך לעונה נוספת עם חוזה משודרג לעומת העונה הנוכחית, אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי. קוז'וך, שהגיע באמצע העונה ממכבי נתניה רשם לעצמו המשך עונה מצויינת, כאשר הציל את הקבוצה מירידת ליגה ועל הדרך גם הביא אותה לגמר גביע המדינה, כל זאת תוך ביצוע רכש נכון וחכם בינואר, ושילוב של שלושה שחקני נוער בהרכב, גיא דזנט המגן וצמד הקשרים שהפכו לשחקני מפתח מובילים, ניב יהושוע ולירן חזן.

אחרי שקוז'וך יחתום רשמית על חוזהו לעונה הבאה, יאיצו במועדון גם את נושא בניית הסגל לעונה הבאה, כאשר לוואלה ספורט נודע שהקשר הסלובני לוקה שטור קיבל הודעה שהאופציה עליו מומשה והוא ישאר לעונה נוספת במועדון. גם הבלם הקפריסאי, אנדראס קארו, צפוי להישאר לעונה נוספת, כאשר כבר בשבוע הבא מתכננים ראשי המועדון להיפגש איתו על מנת לסגור באופן רשמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי