Sport1 Banner

סילבס התרגש: "עשינו דרך קסומה להישאר ואין מאושר ממני"

play
חיים סילבס מאמן הפועל חדרה חוגג הישארות | ברני ארדוב
בזכות ולא בחסד: הפועל חדרה שרדה בליגת העל אחרי 1:2 על מכבי נתניה 06:30

מאמנה של הפועל חדרה אחרי שהקבוצה שלו שרדה עונה נוספת בליגת העל: "פחדתי שנאבד את זה. הפועל תל אביב? הלב נשבר, אבל זה היה אנחנו או הם"

(גודל טקסט)

מסע ההישרדות של הפועל חדרה בליגת העל קיבל הערב (שבת) חותמת רשמית של הצלחה אדירה כשהקבוצה ניצחה 1:2 את מכבי נתניה והבטיחה עונה נוספת בליגה הבכירה. תחת חיים סילבס, חדרה צברה 22 נקודות ב-15, עלתה מעל הקו האדום, ועם הירידה הרשמית של הפועל תל אביב הערב יחד עם הפועל פתח תקוה, החגיגות במועדון החלו.

על חגיגות ההישארות הגדולות של חדרה העיבה רק פציעתו של הקפטן מנשה זלקה, שחזר משירות המילואים במיוחד כדי לסייע לקבוצתו במשחק הגורלי.

המאמן לאחר השלמת מסע ההישרדות המרשים: "אושר מטורף. נכון שבתקופה האחרונה נראינו כמי שאמורים לעשות את זה, אבל פקששנו קצת ועכשיו אני מאושר מאוד. איפשהו באזור ינואר התלכדנו יחד כשהקבוצה הייתה עם סיכוי אפסי להישאר. התרוממנו ועשינו ריצה מדהימה, את כל מה שצריך כדי להשאיר את המועדון הזה בליגה. עשינו דרך קסומה ואין מאושר ממני. אני במקום שמעריכים אותי".

על ההתרגשות: "דמעה? אני בוכה רק מסרטים עצובים. התרגשתי, לא בכיתי. היה מתח בלתי נסבל בשבועיים האחרונים שהשפיע גם על המשפחה, ועכשיו אני מרגיש טוב ומסופק מאוד. נורא פחדתי שנאבד את זה בסופו של דבר וכל מה שעשינו יתפוגג. הדרך שעשינו היא לא פשוטה ולא רגילה. היו צעקות שמחה, התפרקות של המון זמן. אנחנו במשחקי ירידה מאזור ינואר, שאר הקבוצות הצטרפו רק בחודש האחרון".

מנשה זלקה שחקן הפועל חדרה
העיקר שהוא בסדר בסופו של דבר. זלקה | שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה חוגגים הישארות
רצף העונות בליגת העל נמשך. שחקני הפועל חדרה חוגגים | שלומי גבאי

על הפועל תל אביב: "לא דורך על צלקות, הקהל שם דווקא העריך אותי וזה אחד הקהלים הטובים בארץ. הלב שלי נשבר, אבל מה שמעניין אותי זה חדרה. זה היה או אנחנו או הם".

אלעד מדמון, מצטיין העונה של הפועל חדרה שיעבור בקיץ למכבי תל אביב: "זה השער הכי חשוב בעולם, אין מאושר ממני לצאת לדרך חדשה בטעם מתוק כזה. אין מילים לתאר את החשיבות שהייתה למשחק הזה מבחינתי באופן אישי. זה מועדון שטיפח אותי והאמין בי כל כך הרבה. הצלחתי להחזיר להם ואני מאושר. אני בחיים לא אשכח את המועדון, את כל העונה שעברתי עם העליות והירידות. לא אשכח את הצוות והשחקנים, את הקהל במיוחד. תמיד יהיה לי מקום גדול בלב למועדון הזה".

איתמר שבירו שחקן מכבי נתניה
תסכול בצד הצהוב. שבירו | ברני ארדוב

מרקו בלבול: "המשחק הכי גרוע מאז שהגעתי, לא הגנה ולא התקפה. נתנו להם מתנות וזה משחק שלא מתקבל. פשוט מביש, אין מילה אחרת. יש עוד הרבה זמן לתכנן את העונה הבאה, כמובן שנצטרך לעשות הרבה שינויים כי זו לא הייתה עונה טובה. זה ברור לכולם. היו כמה משחקים טובים, אבל זה לא מספיק. נצטרך לספוג פחות שערים ובטח לא כאלה".

עוד באותו נושא: הפועל חדרה, מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי