"מכבי תל אביב – האלופה הכי חלשה מאז שהתחלתי לראות כדורגל"

play
אם לגמור את העונה מוקדם מהצפוי, אז אחרי משחק כזה. זהבי | מאור אלקסלסי
אף אחד כבר לא יקח את זה ממנה. צפו: מכבי בדרך לאליפות אחרי 0:1 בחיפה 04:57

הפרשן תום בנדו קטל את הצהובים ב"רדיו חיפה": "קבוצה חלשה ומוגבלת, ניצחה משחק במעמד צד אחד". וגם: התגובות של אוהדי מכבי ת"א לרפאלוב

(גודל טקסט)

הניצחון של מכבי תל אביב אמש (שבת) על מכבי חיפה, שם חותמת כמעט סופית על הזכייה של הצהובים אליפות ראשונה אחרי ארבע שנים. אבל גם עם יתרון של 8 נקודות ואחרי ניצחון של אופי במשחק העונה, יש מי שמפקפק ומזלזל במכבי תל אביב.

"זו האלופה הכי חלשה מאז שאני רואה כדורגל, למרות שאף אחד לא יזכור את זה, ובדפי ההיסטוריה יהיה כתוב שהיא הייתה האלופה", אמר אתמול הפרשן תום בנדו, אחיו של כדורגלן העבר אריק בנדו, ב"רדיו חיפה". "אני לא אומר את זה כדי להקטין את מכבי תל אביב, אלא רק ממקום מקצועי. אם מכבי חיפה הייתה מנצחת היום, מכבי תל אביב לא הייתה קמה מזה. מכבי תל אביב קבוצה מוגבלת, ואיכשהו היא לא ספגה פה למרות ההגנה המאוד חלשה שלה. בצד השני, מכבי חיפה קיבלה גול מקבוצה חלש ומוגבלת מאוד, ולא ידעה לזחרו. מכבי תל אביב בהרכב לא טוב ובמשחק לא טוב, הצליחה לנצח פה למרות שראינו פה משחק במעמד צד אחד".

שחקן מכבי תל אביב עידו שחר
האליפות כמעט בכיס, אבל הפקפוק נמשך. מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי

מי שהוסיף דלק ליריבות בין המועדונים, היה שוב ליאור רפאלוב, שבריאיון סיכום המשחק שוב הקל ראש במכבי אביב. לדבריו של רפאלוב, "בכדורגל לא תמיד הכי טובים מנצחים", ולדעתו, "אין ספק שאנחנו קבוצת כדורגל טובה יותר ממכבי תל אביב".

כזכור, האמירות של רפאלוב הגיעו אחרי שגם במפגש הקודם בין הקבוצות בבלומפילד, שהסתיים ב-1:1, מתח הקשר ביקורת על מכבי תל אביב. האוהדים הצהובים, מיותר לציין, הגיבו לרפאלוב בארסיות ברשתות החברתיות.

עד אתמול, רפאלוב מעולם לא הפסיד למכבי תל אביב במשחק בו פתח בהרכב. אתמול הגיעה הפעם הראשונה – דווקא במשחק החשוב מכולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי