Sport1 Banner

הכדור ברגליים של רובי קין: מאמן מכבי תל אביב יישאר לעונה נוספת?

play
מאמן מכבי תל אביב רובי קין | מאור אלקסלסי
אף אחד כבר לא יקח את זה ממנה. צפו: מכבי בדרך לאליפות אחרי 0:1 בחיפה 04:57

מצד אחד לאירי יש חוזה לעונה הבאה, גולדהאר מאמין בו ומעריך את נאמנותו וגם הצוות שלו מעוניין להישאר. מנגד, המצב הביטחוני בישראל מתערער, והצעות מעניינות עשויות להגיע. מכבי ת"א שואפת לממש באופן נדיר חוזה לעונה נוספת עם מאמן זר, אך עדיין לא יכולה לסמן על זה וי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עם 8 נקודות יתרון בפסגה, מכבי תל אביב אמורה להשלים במוצאי השבת הקרובה את המשימה ולזכות באליפות. כדי לא להיות תלויה בתוצאה של מכבי חיפה בסכנין, צריכים רובי קין ושחקניו לנצח את הפועל באר שבע ולסגור את הסיפור.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין
| מאור אלקסלסי

רבות נכתב ודובר על עתידו של קין במכבי תל אביב. מבחינת מכבי תל אביב לסיפור הזה צריך להיות המשך. לאירי יש חוזה לעונה הבאה, והרצון של מיטש גולדהאר לראות אותו ממשיך לא עמד מעולם בסימן שאלה. גם אם מסביב ניסו להלביש את ברק בכר למכבי תל אביב וגם אם היה חשש שמכבי תל אביב תאבד את הצלחת, לקנדי הייתה שאיפה שקין ימשיך לעונה נוספת. החזרה למרוץ האליפות אחרי שנתיים בהן סיימה במקום השלישי אחרי הפועל באר שבע והלויאליות של קין לקרית שלום לאורך כל העונה, על אף הלחצים מהתקשורת באירלנד שיעזוב את ישראל, השפיעו מאוד לטובה על גולדהאר שהחתים את קין מראש על חוזה לשנתיים.

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר
עדיין לא יכול להיות רגוע על עמדת המאמן. גולדהאר יאבד עוד איש מקצוע בכיר? | מאור אלקסלסי

10 ימים לסיום העונה וכשקין קרוב לזכייה באליפות לצד עונה טובה מאוד בקונפרנס ליג, מכבי תל אביב רוצה את המאמן שלה גם אחרי הפגרה שתהיה לו בחודש הבא. הכדור כעת נמצא אצל קין, שמעולם לא דיבר פתוח בתקשורת על עתידו. גם בשבת שעברה בחיפה, אחרי שניצח את היריבה לאליפות, קין נשאר מאופק ושמר על הקלפים צמוד לחזה.

יש הרבה משתנים שיכולים להכריע בתקופה הקרובה. המלחמה בישראל לא קרובה לסיום ואף צפויה להתעצם בצפון ובכלל העתיד כאן לא ברור אפילו לראש הממשלה. אף אחד לא לוחץ על קין להחליט עכשיו ואיש לא יושב לו עם סטופר. הצוות שלו מאוד רוצה להישאר וזה גם אמור לקרב אותו להישאר, אבל בנקודת הזמן הזו, הדברים אינם מוחלטים ומכבי תל אביב תצטרך להמתין ולראות האם היא ממשיכה לעונה נוספת עם אותו מאמן, אירוע נדיר בקרית שלום בעידן המאמנים הזרים של מיטש גולדהאר.

במקביל, קין למעשה עומד לצאת עכשיו לפגרה, כשהוא במעמד אחר משהיה בשנה שעברה. באירופה יודעים מה השיג בישראל בעונתו הראשונה כמאמן (ככל הנראה אליפות, והצלחה במפעל אירופי, הקונפרנס ליג), ויחד עם הרזומה המוכר שלו ככדורגלן, ההצלחה שלו במכבי עשויה לייצר עבורו הצעות טובות מקבוצות מוכרות, כולל מהאי הבריטי. וכך, כפי שהיה בעבר, קין עשוי להצטרף לרשימה ארוכה של מאמנים שאימנו בהצלחה את מכבי תל אביב, וניצלו את ההצלחה כדי לקפוץ ליעד אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי