Sport1 Banner

סבוריט ודוידזאדה מתאמנים כרגיל, אמורים להיות כשירים לבאר שבע

play
שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט מוחלף על ידי אופיר דוידזאדה | לירון מולדובן
אף אחד כבר לא יקח את זה ממנה. צפו: מכבי בדרך לאליפות אחרי 0:1 בחיפה 04:57

שחקני ההגנה שהיו בספק למשחק האליפות הפוטנציאלי צפויים לעמוד לרשות קין לצד זהבי. מספר אופציות נבחנות למשבצת של דור פרץ המוצהב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב סקרנים באשר להחלטה של רובי קין בנוגע למחליף של דור פרץ בשבת, במה שעשוי להיות משחק האליפות מול הפועל באר שבע. פרץ הוא השחקן ששיחק הכי הרבה דקות ליגה העונה במכבי תל אביב והיעדרותו עקב צהובים, תחייב את קין לשינוי ויש לו מספר אפשרויות.

האירי יכול לשחק עם דן ביטון בעמדה של דור פרץ ולחזור למערך של 4-3-3 אחרי שבשבת שעברה שיחק עם 5-3-2 בחיפה, כאשר ביטון היה חלוץ לצד ערן זהבי. אפשרות אחרת היא לשחק עם עידו שחר בקישור במקום ביטון ולקין יש גם אפשרות לשחק עם יוריס ואן אובריים בהרכב, להשאיר את עדן קארצב על הדשא ולתת לגבי קניקובסקי הוראות יותר התקפיות.

באשר לערן זהבי, נראה כי הוא ישחק בשבת אחרי שלא היה מוכן לוותר על המשחק והתאמן כל השבוע אחרי הפגיעה בכתפו. זהבי, כמו גם אנריק סבוריט ואופיר דוידזאדה שהיו בספק, התאמנו הבוקר כרגיל ואמורים לעמוד לרשותו של קין.

ערן זהבי חוגג את הניצחון של מכבי תל אביב בחיפה
ערן זהבי | מאור אלקסלסי

במכבי תל אביב לא רוצים לשמוע מה עשתה מכבי חיפה מול בני סכנין בדוחא במקביל אליהם, כך שהמשימה תהיה להבטיח ניצחון על הפועל באר שבע, שימנע תלות בתוצאה של מכבי חיפה.

הבוקר תחל מכירת הכרטיסים למשחק, אחרי כל התיאומים שנעשו מול המשטרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי