Sport1 Banner

מכבי נתניה תעבור מהפכה גדולה בסגל, אוראל דגני מועמד

play
המינוס כל הזמן יושב בראש | ברני ארדוב
בזכות ולא בחסד: הפועל חדרה שרדה בליגת העל אחרי 1:2 על מכבי נתניה 06:30

הבלם בן ה-35 עשוי לחזור לקבוצת נעוריו. לפחות שלושה זרים יעזבו, אברהם עדיין לא קיבל הודעה שהוא ממשיך, גולסה יגיע?

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה סיימה אתמול (ראשון) את העונה 1:3 בחוץ נגד היורדת הפועל פתח תקוה, ניצחון שהמתיק במעט את האכזבה שיש במועדון בתום 2023/24. נתניה לא הצליחה להעפיל לפלייאוף העליון ובשלבים מסוימים נאבקה נגד הירידה, ולקראת העונה הבאה התכנון הוא לבצע מהפכה גדולה בסגל השחקנים, כשהמאמן מרקו בלבול צפוי לבנות את הקבוצה כמעט מחדש.

בגזרת הזרים צפויים לעזוב נאסים אואמו, סטניסלב בילנקי ואיברהים טנקו, כאשר גם איגור זלטאנוביץ' עשוי לסיים את דרכו אחרי שלוש עונות במועדון. לגבי הבלם הגאורגי סאבה חבדגיאני הדברים לא ברורים בשלב זה ובלבול יצטרך לקבל החלטות בקרוב.

גם בגזרת הישראלים צפויים שינויים. אחד משחקני המפתח של העונה, מקסים פלקושצ'נקו, אינו מרוצה ממעמדו אצל בלבול ועל פי מסרים שהעביר הוא לא רוצה להישאר. הקפטן אביב אברהם מסיים חוזה ונכון להיום במועדון טרם הודיעו לו על מימוש האופציה לעונה הבאה, כך שבגיל 28 הוא עשוי לעזוב לראשונה.

לוואלה ספורט נודע שאחד המועמדים לחזק את חוליית ההגנה הוא אוראל דגני, שמסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים והופך לשחקן חופשי. דגני בן ה-35 גדל במכבי נתניה ועבר למכבי חיפה ב-2011. נתניה ניסתה לצרף בינואר האחרון את אייל גולסה ועידן נחמיאס ממכבי תל אביב וכעת ימתינו לראות האם השניים ימשיכו במדי האלופה לעונה נוספת. אם ישוחררו, ייעשה נסיון נוסף לצרפם לקראת העונה הבאה.

שחקן מכבי נתניה אביב אברהם
חוזר מהרחקה. אביב אברהם | ברני ארדוב

מכבי נתניה תסיים את העונה במקום ה-9 או ה-10 (אם בית"ר ירושלים תנצח הערב, נתניה תרד למקום ה-10).

עוד באותו נושא: אוראל דגני, מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי