לפחות שמונה שחקנים יעזבו: בית"ר מתכוננת למיני מהפכה

play
אחד מהם יתחיל על הספסל? שועה ומיכה | מאור אלקסלסי
צפו: מהלך אנוכי של דבוש עלה לבית"ר ירושלים ב-1:1 מול מכבי פתח תקוה 04:30

אחרי שעונה מאכזבת הסתיימה, אלמוג כהן מתכונן לקיץ עמוס. שועה ימתין להצעה כלכלית גבוהה וצפוי לעזוב, פערים גדולים עם דור מיכה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה רשמית את העונה עם ה-1:1 אמש נגד מכבי פתח תקוה, אך צפוי לה קיץ ארוך מאוד בו אלמוג כהן וברק יצחקי יעבדו קשה בכדי לחזק את הקבוצה ולנסות להביא אותה למקום אחר לגמרי בעונה הבאה, מקום שלא דומה לפלייאוף תחתון ומאבקי תחתית כמעט עד לרגע האחרון.

מיירון ג'ורג', שנפגע במהלך המחצית השניה ונלקח לבדיקות בבית החולים עם חשש לזעזוע מוח, שוחרר לאחר שבדיקת הסיטי שעשה הייתה תקינה. החלוץ אמור לעזוב את ישראל היום ולחזור בעוד כחודש, כאשר הוא יהיה בקשר רצוף עם מאמן הכושר והתזונאית תחת תכנית עבודה ותזונה לפגרה. אגב, ג'ורג' לא זכר את החלק בו לקח חלק במשחק עם כניסתו למגרש, אך זכר כי התווכח עם הצוות שהוא בסדר ומעוניין לחזור לשחק.

ירדן שועה בית"ר ירושלים
עוד קיץ סוער לפנינו? שועה | קובי אליהו

מי שנראה טוב אתמול היה דור מיכה, שנכון לשלב זה ישנם פערים גדולים בין בית"ר לשחקן. בעונה שעברה באר שבע שילמה חלק ניכר משכרו, כך שבשלב זה בבית"ר לא מוכנים לשלם לו שכר של יותר מ-150 אלף דולר לעונה ונציגי השחקן בודקים במקביל אופציות בחו"ל, על אף שבית"ר והשחקן רוצים את המשך ההתקשרות וימשיכו לשוחח.

ירדן שועה, שייתכן ושיחק את משחקו האחרון בקבוצה אתמול, ימתין להצעות אטרקטיביות מבחינה כלכלית, בעיקר מכיוון האמירויות. ישנן ניסיונות לשדך את הקשר שוב למכבי תל אביב, כאשר ייתכן והקושי בצירוף שחקני רכש בקיץ יגרום לשינוי בקרית שלום בגישה כלפיו, אך אלה דברים שיכולים להבשיל בשלבים מאוחרים יותר של הקיץ. במועדון צפויים להתחיל בשיחות עם אופיר קריאף על חוזה לעונה נוספת.

אלמוג כהן מנהל מקצועי בית"ר ירושלים
תכניות גדולות. אלמוג כהן | ברני ארדוב

נכון לעכשיו, אלמוג כהן מחפש שחקני רכש לעמדות הבלם, קשר, כנף וחלוץ – גם שחקני הרכב וגם שחקנים לסגל, אותו יעזבו לפחות שמונה שחקנים. הרבה שמות משוייכים כאופציה לבית"ר, כאשר במועדון מבהירים כי בקיץ כל כך קשה שצפוי, אין למועדון את האופציה לפסול שום אפשרות.

שמות שנזרקים לאוויר כמו מקסים פלקושצ'נקו, יונתן כהן או אייל גולסה ועוד, אלה לא שחקנים שבית"ר פוסלת אך הם לא האופציה הראשונה או השנייה בתפקידם והיא תבדוק את האפשרות רק אם לא תצליח להביא את השחקנים שבראש הרשימה בתפקידם. אלעד שחף מ-מ.ס אשדוד הוזכר כמועמד לעיבוי הסגל, אך בשלב זה עדיין לא התקבל החלטה סופית בעניין.

עוד באותו נושא: בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי