Sport1 Banner

עירוני קרית שמונה לא תוכל להמשיך באצטדיון בנתניה בעונה הבאה

play
גם לא מעט מאוהדי קרית שמונה התייצבו | דני מרון
ויטור הורחק אחרי 17 שניות, מכבי ת"א הביסה 0:3 את ב"ש במשחק האליפות 06:19

התקנון קובע שבליגת העל יכולות שלוש קבוצות לארח באותו המגרש רק אם הן מאותה העיר, העולה מהלאומית עשויה לעבור לשחק בפתח תקוה

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה, שחזרה לליגת העל, לא תוכל לארח בעונה הבאה באצטדיון בנתניה שהאיר לה פנים העונה בליגה הלאומית. התקנון קובע שבכל אצטדיון יוכלו לשחק רק שתי קבוצות בליגת העל ומאחר שהפועל חדרה נשארה בליגה, היא תקבל עדיפות להמשיך בנתניה מכיוון שהיא משחקת באצטדיון הזה מאז חזרה לליגת העל. חריג אחד לתקנון והוא מתייחס לשלוש קבוצות בליגת העל מאותה העיר ובמקרה כזה כולן יכולות לשחק באותו איצטדיון. אבל זה כאמור לא המקרה של קרית שמונה.

בקרית שמונה מקווים כמו כל אזרחי ישראל שהמלחמה בצפון תיפסק וניתן יהיה לחזור ולארח באצטדיון בקרית שמונה, אבל ספק אם זה התרחיש שעומד להיות שלושה חודשים מהיום, כשליגת העל תחזור לפעילות לקראת עונת המשחקים הבאה. בהנחה שעירוני קרית שמונה תצטרך להמשיך ולשחק מחוץ לעיר, היא תהיה חייבת אם כך אצטדיון אחר והכי טבעי שתשחק באיצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקווה. מאחר שהפועל פתח תקווה ירדה ללאומית, נותרה רק מכבי פתח תקווה מליגת העל ולכן לא תהיה בעיה לקרית שמונה להדרים עד פתח תקווה.

עירוני קרית שמונה חוגגת חזרה לליגת העל
קרית שמונה חגגה העפלת ליגה בנתניה. היכן תשחק בעונה הבאה? | דני מרון

אפשרות נוספת היא דווקא בצפון, בטח אם עירוני טבריה לא תעלה לליגת העל, כאשר ניתן לקיים בנוף הגליל עוד משחקים של קבוצה בליגת העל, למעט מכבי בני ריינה. אגב, האיצטדיון בעכו לא מורשה בשלב הזה לליגת העל בגלל היעדר סבסבות בשערים. ספק גם אם בקרית שמונה היו מעדיפים לשחק בעכו או בנוף הגליל, מאחר שמרבית תושבי העיר המפונים, ירדו דרומה עד למרכז והם קרובים יותר לנתניה או פתח תקווה.

עוד באותו נושא: עירוני קרית שמונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי