Sport1 Banner

קיבל רגליים קרות בדקה ה-90: ירדן שועה כמעט חתם על חוזה מפתיע

play
שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה | אריאל שלום
צפו: מהלך אנוכי של דבוש עלה לבית"ר ירושלים ב-1:1 מול מכבי פתח תקוה 04:30

למדור נודע כי כוכב בית"ר ירושלים כבר קיבל אישור והיה קרוב להצטרף לסדרה חדשה של HOT, אך ביטל את השתתפותו ברגע האחרון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

חובבי הספורט בישראל ודאי יודעים שתוכניות הריאליטי הן הנצפות ביותר על המסך הקטן בכל ימות השנה. שחקני עבר כמו ג'ובאני רוסו, עידו קוז'יקרו וכמובן הבוזגלוס, כבר כבשו את ליבנו בתוכניות הריאליטי הכי נצפות בישראל, אבל דבר אחד עוד לא היה לנו: שחקן פעיל שמשתתף בתוכנית מצליחה. מה שלא ידעתם עד לרגעים אלו, שזה כמעט קרה עם לא אחר מכוכב בית"ר ירושלים, ירדן שועה.

בזמן שהוא מחכה להצעה מחו"ל, הכוכב היה אמור להתחיל ממש בימים אלה להצטלם לסדרה החדשה של HOT, "מגדלים", שהיא פרי יצירתו של לירון שעובי בליהוקה של קים וויס ובהפקת סלוצקי אפיקי תקשורת. הריאליטי החדשה של הוט תלווה חמישה גברים מצליחים המתגוררים במגדלי יוקרה. כל המשתתפים גדלו בסביבה מורכבת נגד כל הסיכויים, הצליחו להגיע לקומה הכי גבוהה במגדל. הבית"ריסט שאוטוטו יחגוג 25, מתגורר במגדל יוקרה בתל אביב והיה כבר רגע לפני חתימת חוזה.

ג'ואני רוסו, ירדן שועה | אור גפן

בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב אישר את ההשתתפות שלו, גם הסוכן שלו, והוא עצמו הביע עניין רב לקחת חלק בהפקה וביקש לחכות עם תחילת הצילומים עד לסיום העונה. באופן בלתי מוסבר, כך על פי מקורבים להפקה, שועה "קיבל רגליים קרות" בדקה ה-90 והחליט לבטל את השתתפותו. בימים הקרובים יתחילו לצלם בלעדיו, כשבין המשתתפים אפשר למצוא את בוגר האח הגדול גיא איתן והבעלים של הפיראט האדום אותו כולם מכירים כחולה קורונה הראשון בישראל: מאיר כהן, שהוא גם חבר קרוב של ערן זהבי.

ירדן שועה בחר שלא להגיב לידיעה זו.

עוד באותו נושא: טלוויזיה, ירדן שועה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי