אוהדי באר שבע זעמו, ברדה הודה: "הייתה תבוסה מחפירה"

play
ניגשו לקהל להתנצל. שחקני הפועל באר שבע | ברני ארדוב
צפו: פיירו ודוד שוב הצטיינו, מכבי חיפה דרסה 1:4 בחוץ את הפועל באר שבע 02:55

הקהל בטרנר הגיב בשריקות בוז צורמות אחרי ה-4:1 מול מכבי חיפה, ברדה: "כולם מרגישים לא נעים". לחץ לפני גמר הגביע? "לא רוצים אווירה רעילה, אין זמן להוריד את הראש"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בשבת הפועל באר שבע הובסה 3:0 בבלומפילד על ידי מכבי תל אביב, היום (שלישי) הובסה בבית על ידי מכבי חיפה, ותשעה ימים לפני גמר גביע המדינה, אליניב ברדה צריך להיות מודאג מאוד מהמצב של ההגנה שלו, מסף השבירה הנמוך ומהעובדה שכבר לא מדובר רק במשחקי חוץ (שישה הפסדים רצופים). הפעם גם הבית של המארחת הטובה ביותר בליגה נפרץ בצורה ברוטאלית.

רועי גורדנה שחקן הפועל באר שבע מאוכזב
הרבה תסכול. באר שבע | ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע ניגשים לקהל
ניגשו לקהל להתנצל. שחקני הפועל באר שבע | ברני ארדוב

אליניב ברדה: "הפסדנו בבית בצורה מחפירה. בוז מהיציע? כואב לאוהדים להפסיד ככה, הם עודדו גם כשהיינו בפיגור. ניגשנו לקהל, כולנו מרגישים לא נעים ממה שקרה היום. היינו חייבים להתחיל את המשחק הרבה יותר טוב. התמודדנו עם חוסרים כל העונה, זה לא תירוץ.

"מבחינה מקצועית אנחנו צריכים להתרכז במה אנחנו לא עושים טוב. זו פעם שנייה שאנחנו סופגים ממצב נייח. היינו פאסיביים. צימקנו והיו לנו דקות טובות, ואז שוב הם עושים 1:3. בחצי השני למען האמת כבר חשבתי על שחקנים שאני רוצה להיזהר איתם ולשמור עליהם.

"אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב, ואם ניראה – הקהל יירגע. האווירה לא צריכה להיות רעילה, צריך לעודד שחקן שעושה טעות ולא לקלל אותו, זו האווירה שאנחנו רוצים. אבל יש מטרת על. הבטחנו את המקום השלישי, אנחנו שוב בגמר.

"נרים את מי שצריך להרים. אין הרבה הזדמנויות לשחק בגמר גביע, ואין זמן להוריד את הראש ולהגיד אין לי ביטחון. יש עוד שני משחקים, וזהו".

שואו שחקן מכבי חיפה לפני רותם חטואל שחקן הפועל באר שבע
"אנחנו לא צריכים להיראות ככה. מבין את התסכול של הקהל". חטואל | ברני ארדוב

רותם חטואל: "אין לי יותר מדי מה להגיד, אנחנו לא צריכים להיראות ככה. מבין את התסכול של הקהל, מבין הכל. מגיע לקהל הזה גביע ואני מקווה שנעשה את זה. רצינו לסיים את העונה בטרנר בצורה אחרת, רצינו להמשיך את רצף הניצחונות פה, אבל פשוט התפרקנו היום. אנחנו צריכים לגשת לקהל גם בתקופות פחות טובות, תמיד להגיד תודה. הם באים לכל משחק, עוזבים את הבית כדי לראות אותנו. זה הכדורגל, אין מה לעשות. נבוא לגביע בטירוף ובעזרת השם נחגוג עם הקהל, מגיע לו. לא כל שנה מגיעים לגמר גביע, זו המטרה הברורה העונה. באופן אישי, תקופה פחות טובה. בשלוש השנים פה רק הולך לי, גם העונה אני מלך השערים של הקבוצה, אבל כרגע פחות הולך. אני בטוח שאצא מזה ובעזרת השם אבקיע בגביע ויהיה בסדר".

עוד באותו נושא: הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי