"מכבי חיפה עוד לא דיברה איתי. אני לא רוצה לעשות צעד אחורה בעונה הבאה"

play
מאור לוי שחקן מכבי פתח תקוה | מאור אלקסלסי
צמד למאור לוי ב-1:4 של מכבי פתח תקוה על הפועל בדרבי 03:24

אחרי עונה מצוינת במכבי פ"ת, מאור לוי דיבר על עתידו בתוכנית של יניב קטן: "גם אם אתה בא בתור זר שמרוויח 600 אלף דולר לעונה, במכבי חיפה אתה צריך להילחם. מאמין שאני יכול לעשות את זה בכל רמה"

(גודל טקסט)

אחרי שמכבי פתח תקוה סיימה את הפלייאוף התחתון עם 1:1 בטדי מול בית"ר ירושלים ורגע לפני גמר גביע המדינה המסקרן נגד הפועל באר שבע, הקשר מאור לוי שרשם עונה מוצלחת עלה לשידור בתוכניתו של יניב קטן ב"רדיו חיפה" והתייחס בין השאר גם לאפשרות שהוא ישוב לחיפה.

לוי, ששייך למכבי חיפה ונותרה לו עוד עונה אחת בחוה, נשאל על עתידו והשיב: "אני שמח שהדיבור הוא כזה שיש ביקוש, זה מחמיא לי מאוד. מכבי חיפה זה מועדון גדול ואתה צריך להילחם שם גם אם אתה בא בתור זר שמרוויח 500 או 600 אלף דולר לעונה. זה עוד מוקדם לדעתי לדבר על זה, כי יש לי עוד מטרות העונה עם מכבי פתח תקוה ובסוף העונה נחצה את הגשר הזה. אני רוצה להמשיך את ההתקדמות שלי ומבחינתי להמשיך את ההתקדמות שלי זה להמשיך לשחק. אני צריך לקבל את ההזדמנות, לא יודע איפה. עוד לא דיברו איתי ממכבי חיפה. יש לי עונה אחרונה בחוזה, אבל עוד לא פנו אלי באופן אישי. אני מאמין בעצמי שאני יכול בכל רמה לעשות את זה, אבל צריך בסוף לקבל את הקרדיט ולקחת. זה גם תלוי הרבה בי. מכבי פתח תקוה זה כמו בית שני בשבילי, אני תמיד שמח ואשמח לשחק כאן. ההתקדמות שלי היא הדבר שהכי חשוב לי, אני לא רוצה לעשות צעד אחורה בעונה הבאה אלא להמשיך את ההתקדמות ואני מקווה שאוכל לעשות את זה איפה שזה לא יהיה".

מאור לוי במדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

לוי, שכבש העונה חמישה שערים ובישל שישה ב-1908 דקות ליגה, התייחס לעונה שעברה עליו מבחינה אישית: "הרגשתי טוב מאוד. זה התחיל טוב, נפצעתי ואז לקח לי קצת זמן לחזור לקצב. עכשיו בסוף הרגשתי מצוין ואני מקווה שאמשיך את זה גם בגמר הגביע. בשביל לקחת על עצמך אתה צריך מקום שייתן לך ונתנו פה את הגב ואת כל הביטחון".

על העונה מבחינה קבוצתית והאנשים שעזרו לו בדרך: "עברנו הכל מהכל ויש כאן קבוצה מדהימה, צעירים מדהימים ומאמן (רן קוז'וך) שאישית אני מחזיק ממנו ברמות. למרות שזה התחיל ככה-ככה, החיבור שלי איתו מצוין ולמדנו להכיר אחד את השני. אני שמח שהוא נותן לי גב ושאני מצליח להחזיר לו. אבי לוזון אוהב את המועדון, בא לכל אימון ודוחף את השחקנים. הוא איש מדהים. גם טל בן חיים, שאני כמו בן בשבילו, עזר לי מאוד כשהגעתי לפתח תקוה. זו היתה עונה מיוחדת, למרות שהיינו חלק גדול מהזמן למטה, אבל גם לדעת לצאת משם זה דבר שחישל אותנו, בעיקר את השחקנים הצעירים. עברתי עונה כזו בנוער של מכבי חיפה, שכמעט ירדנו ליגה וזה חישל אותי, אבל אי אפשר להשוות למה שעברתי העונה, ליגת העל זה משהו אחר".

מוחמד הינדי, עוביידה חטאב שחקני מכבי פתח תקוה מרימים את מאור לוי | ברני ארדוב

 על גמר הגביע מול הפועל באר שבע: "אני חושב שבלי קשר לבאר שבע שזו קבוצה מצוינת ואני בטוח שהיא תבוא לתת את הכל בגמר, אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו ותמיד בטוחים. דוחפים אותנו קדימה ונקבל את כל הכלים בשביל להצליח במשחק הזה. זה משחק אחד, הכל יכול להיות. יהיה לחץ בכל מקרה, כי להגיע למעמד הזה, במיוחד כשיש הרבה צעירים וזו פעם ראשונה בקריירה, נשתדל לעזור אחד לשני ולדחוף. אני מנסה לעזור כמה שאני יכול. לא יודע כמה ניסיון יש לי, אבל ממה שיש אני מנסה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי