מכבי תל אביב החתימה שחקן "קשוח" ש"אי אפשר לפגוע לו בביטחון העצמי"

play
מיטש גולדהאר | דני מרון
אלעד מדמון כבש, הפועל תל אביב נכנעה להפועל חדרה בבכורה של אבוקסיס 02:29

חיים סילבס דיבר בתוכניתו של יניב קטן ב"רדיו חיפה" ונשאל על אלעד מדמון ששיחק תחתיו בהפועל חדרה: "משהו באישיות שלו מנצח, הוא לא מפחד מכלום". וגם: מה מייחד אותו והאם הוא בחר בקבוצה הנכונה

(גודל טקסט)

אחרי שהשאיר את הפועל חדרה בליגה, חיים סילבס עלה לשידור בתוכניתו של יניב קטן ב"רדיו חיפה" ונשאל בין השאר גם לאלעד מדמון, שכיכב בחצי הראשון של העונה וחתם במכבי ת"א.

סילבס נשאל על ידי קטן האם מדמון יכול להצליח גם במועדון גדול כמו מכבי ת"א: "נוח לכולנו להסתכל על הדברים ולהגיד 'אין סיכוי', אבל הוא טיפוס מאוד קשוח. יניב, אתה אולי יכול להבין על מה אני מדבר. לא קשוח בקטע של לכלוך, לא עושה חשבון ורב עם אנשים, אלא קשה מאוד לפגוע לו בביטחון העצמי, הוא כל כדור מתנהג ומתנהל כאילו זה הכדור שממנו הוא יעשה את הגול, ככה הוא רץ לכל כדור. לפעמים זה מעצבן והוא מגזים ומוציא אותך מהכלים, אבל התשוקה הזו שיש לו והחוסן – מטורף, זה ייחודי, אני חושב שזה הייחוד של מדמון. הוא מוכשר, אבל ראינו מוכשרים מכל הסוגים, שיחקתי עם כאלה ואימנתי כאלה. משהו באישיות שלו הוא מנצח, הוא לא מפחד מכלום, הוא יכול להיות לא טוב משחק שלם ועם תנועות של ידיים של כולם והקהל מתבאס והכל, אבל יהיה פנדל דקה 90 והוא הראשון שרוצה לבעוט. פנדל חוזר – הוא יבעט גם אותו".

אלעד מדמון חותם במכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב

סילבס האם לדעתו מדמון בחר את הקבוצה הנכונה, והשיב: "היו לו שתי אופציות, מכבי חיפה אם אני לא טועה ומכבי תל אביב. היה גם איזה משהו גם בליגה השניה באנגליה. התייעץ איתי? לא, הוא היה כבר בסוף המשא ומתן כשהגעתי. הוא החזיק את חדרה בחצי השנה הראשונה והיה המוציא לפועל היחיד. דווקא קרה לו תהליך קשה שאולי יעזור לו במכבי תל אביב. שינינו קצת את הקבוצה, הבאנו עוד אופציות והוא לא היה האופציה היחידה והוא היה צריך להתאים את עצמו. זה לא היה לו קל. הייתה לו ירידה חדה במספרים, אבל דרך הפנדלים שמרנו אותו שם. הוא לוחץ תמיד וזה חלק מהאופי שאנחנו מדברים עליו. יש לו עוד מדרגה לקפוץ, והשאלה הגדולה היא האם הוא יצליח לעשות את זה במכבי ת"א".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי