Sport1 Banner

מכבי נתניה בדקה את אופציית צירופו של פורצ'ן באסי

play
פורצ'ן באסי שחקן הפועל פתח תקוה | קובי אליהו
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5 05:45

חלוץ הפועל פתח תקוה בעונה החולפת ימשיך בליגת העל? חילוקי דעות לגבי חבדגיאני, ניסיון להגיע להסכם פרידה עם אואמו

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה שצפויה לערוך שינויים רבים בסגל השחקנים שלה לקראת העונה הבאה, בדקה לאחרונה את אפשרות צירופו של החלוץ הניגרי פורצ'ן באסי, שכבש 5 שערים במדי הפועל פתח תקוה שירדה לליגה השנייה.

בנתניה מתכננים לערוך שינויים במצבת הזרים של הקבוצה, ובעקבות שיחרורם של סטניסלב בילנקי ואיברהים טאנקו וחוסר הוודאות בנוגע לעתידו של איגור זלטאנוביץ', החלו בצוות המקצועי בחיפושים אחר חלוצים זרים ושמו של באסי עלה על הפרק. במקביל מנסים בנתניה להגיע להסדר כספי עם המגן נאסים אואמו, במטרה שלא להמשיך עמו לעונה נוספת.

בנוגע לבלם סאבה חבדגיאני, הדעות במועדון חלוקות בנוגע לעתידו. הגאורגי לא הסתדר כל כך עם המאמן מרקו בלבול, שהעדיף על פניו את איתי בן שבת ויובל שדה, אך יש במועדון כאלה שחושבים שמדובר בכשרון שאפשר יהיה למכור בעתיד ולכן לא ממהרים לשחררו בשלב זה.

לירן רוטמן, שחקן מכבי נתניה
בדרך החוצה. רוטמן | ברני ארדוב

בגיזרת הישראלים הקשר לירן רוטמן צפוי לסיים את חלקו במועדון ולא להמשיך לעונה נוספת. מקסים פלקושצ'נקו אמנם מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אולם כבר לקראת סיום העונה שהסתיימה, הוא העביר מסרים שהוא לא מעוניין להמשיך לשחק תחת בלבול.

הקפטן אביב אברהם מסיים חוזה וטרם קיבל הודעה מהמועדון על מימוש האופציה לגביו לעונה הקרובה. מעמדו של אברהם נשחק העונה וייתכן שהקשר בן ה-28, ששיחק בבוגרים רק במדי היהלומים, יצטרך למצוא לעצמו בית חדש לעונה הבאה.

עוד באותו נושא: מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי