קוז'וך יכריע את עתיד טיבי ואבו עביד. אימרן יעזוב?

play
בלמי הפועל באר שבע, איתן טיבי, איאד אבו עביד | דני מרון
צפו: מכבי פ"ת זכתה בגביע אחרי 72 שנים בזכות שער בדקה ה-86 נגד באר שבע 05:10

מאמן הפועל באר שבע הנכנס יצרף אנליסט מטעמו, יבחר עוזר מאמן ויצטרך לקבוע אם להשאיר את שני הבלמים הוותיקים. במועדון מעריכים: לפחות אחד מחמשת הזרים החתומים לא יישארו. הבשורה החיובית: ויטור לא סובל משבר ויתייצב לפתיחת האימונים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

מאמן הפועל באר שבע הטרי רן קוז'וך ימריא היום (שלישי) לחופשה משפחתית בתאילנד שתוכננה מראש, ועד אז הוא פועל יחד עם מנכ"ל הקבוצה גיא פרימור כדי לגבש את הצוות שיעבוד לצידו. האנליסט כפיר וולפסון שעבר עם קוז'וך ממכבי נתניה ללמכבי פתח תקוה בעונה החולפת, יצטרף להפועל באר שבע ולצד זה יצטרך המאמן לבחור גם עוזר מאמן ואת יתר אנשי הצוות.

במועדון יחליטו תוך זמן קצר האם להגיש לאיתן טיבי חוזה לעונה נוספת. ההערכה היא שאם אליניב ברדה היה נשאר מאמן הקבוצה, טיבי היה מקבל חוזה חדש, אבל כעת הכדור בידיים של קוז'וך, שיצטרך לקבל החלטה דומה גם בנוגע לאיאד אבו עביד.

חמישה זרים חתומים לעונה הבאה, אבל ההערכה היא שלא כולם יישארו. קרוב לוודאי שאימרן אולד עומאר יבקש להשתחרר ויתכן שגם שחקן נוסף לא יישאר, אבל הנושא עדיין בהתלבטויות מבחינת המאמן שרק התחיל ללמוד את הסגל שלו.

המאמן החדש של הפועל באר שבע רן קוז'וך לצד אלונה ברקת
המאמן החדש של הפועל באר שבע רן קוז'וך לצד אלונה ברקת | אתר רשמי, הפועל באר שבע

במועדון שמחו בשביל מיגל ויטור שסיים את גמר הגביע עם פגיעה בכף הרגל וחשש לשבר. לאחר בדיקות שנעשו לבלם הוותיק, התברר שלא מדובר בשבר אלא רק בחבלה. ויטור ייצא לפגרה עם משפחתו וישוב לישראל בהמשך החודש לפתיחת האימונים.

עוד באותו נושא: הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי