Sport1 Banner

בלבול ירכיב צוות מקצועי חדש, תקציב מכבי נתניה ייקטן?

play
מרקו בלבול מכבי נתניה צוהל | ברני ארדוב
בזכות ולא בחסד: הפועל חדרה שרדה בליגת העל אחרי 1:2 על מכבי נתניה 06:30

מאמן הכושר עזב, עוזר המאמן לא אמור להמשיך בבוגרים והמאמן נותר לבדו. מספר שחקנים דוגמת אביב אברהם ומקסים פלקושצ'נקו צפויים לעזוב

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

שלושה שבועות עברו מסיום העונה שעברה ונראה שמצבה של מכבי נתניה אינו מזהיר בלשון המעטה. הקבוצה צריכה לפתוח את אימוני טרום העונה הקרובה ב-25.6 אבל נכון להיום אין אפילו צוות מקצועי סביב המאמן מרקו בלבול, שלא לדבר על שחקני רכש חדשים שצורפו או עומדים על הפרק.

אחרי עזיבתו של מאמן הכושר ישראל זביטי להפועל באר שבע, כעת מסתבר שגם עוזר המאמן יובל עזריה לא אמור להמשיך בקבוצה הבוגרת ויתמקד בעבודה בבתי הספר לכדורגל של מחלקת הנוער של המועדון. זביטי אגב חיכה למעלה משבועיים ולא קיבל מענה מראשי הקבוצה להצעה הכספית שהניח בפני ההנהלה לחידוש חוזהו לעונה נוספת וברגע שרן קוז'וך חתם בהפועל באר שבע דרכו לשם היתה קצרה. רק אחרי שנודע לראשי נתניה שמאמן הכושר שלהם עובר דרומה לבאר שבע, הם נזכרו לחזור אליו עם הצעה נגדית לחוזה שביקש אולם זה כבר היה מאוחר מדי וזביטי הודיע שהוא מחוייב לסיכום שלו עם קוז'וך ובאר שבע.

מאמן מכבי נתניה מרקו בלבול
יצטרך להרכיב צוות מקצועי חדש. בלבול | ברני ארדוב

כעת יאלץ מרקו בלבול להרכיב לעצמו צוות מקצועי חדש ונראה שבשל סיבות כלכליות הוא יאלץ לוותר על עוזר מאמן אחד בצוות החדש שיוקם. בלבול יצטרך למצוא כעת מאמן כושר חדש שיעשה עצו גם את תכניות העבודה למחנה האימון של הקבוצה, שנקבע לבולגריה בתחילת חודש יולי.

אחרי שבעונה שעברה תקציב המועדון הגיע לכמעט 34 מיליון ש"ח, מסתמן שלקראת העונה הקרובה יהיה נסיון להוריד את התקציב ולפחות בשלב הזה לא נראה שהוא יגדל לעומת העונה שעברה. בנתניה מתקשים להגיע לסיכומים עם שחקנים שמחזיקים בחוזה לעונה הקרובה והתקבלה החלטה שלא להמשיך איתם, דוגמת נאסים אואמו וסטניסלב בילנקי, שעדיין אין סיכום עמם על התרת חוזיהם.

כמו כן אחרי שחרורם של לירן רוטמן ונפתלי בלאי, גם הקפטן אביב אברהם נמצא בדרך החוצה. שחקן נוסף שמחזיק בחוזה לעונה הקרובה ולא מעוניין להישאר הוא מקסים פלקושצ'נקו, שהעביר מספר מסרים דרך מקורביו שהוא מעדיף לעזוב ולמצוא קבוצה חדשה.

עוד באותו נושא: מכבי נתניה, מרקו בלבול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי